NOD december 2022

Oké ik maak mezelf helemaal gek, de innesteling hoor ik ongeveer vandaag te voelen maar ik voelllllll niets! ?
 
Ja stom he, dan denk ik dus meteen als deze ronde niet lukt is er vast iets mis of zo!! Kan ik me dus echt zorgen om maken.
Nou Kaat wie weet voel je het gewoon hartstikke goed aan en wordt deze maand jouw maand! Ik duim voor je!
Aarggg TMAAM vreselijk dit he!! Zit jij nu al op 9dpo dan? Want dat is volgens mij de gemiddelde innesteling. Maar... De 3x dat ik zwanger was (waarvan dus 2x goed ging) heb ik echt NIKS van de innesteling gevoeld hoor!! Volgens mij voelde ik überhaupt niks op af en toe een steekje na. Nou dat heb ik nu dus ook steeds.. Mijn borsten ook af en toe sinds gisteren. En ik maak mezelf ook gek, want ik heb dus gehoord dat als je borsten aan de voorkant gevoelig zijn dit duidt op een zwangerschap en aan de zijkant menstruatie. Mooiste van dit verhaal dat ik het niet echt op een specifieke plek voel hahaha. Drama dus ? mijn droge mond lijkt ook weer terug te komen, maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik ongesteld.. Zucht. Ik vind het echt zo spannend deze maand! 
 
@kaat
Alles was goed, follikel weer gegroeid tov van dinsdag. Zelfs twijfel of die niet al gesprongen was, maar mijn gevoel zegt van niet. Mijn gevoel laat me niet vaak in de steek. Wat leuk dat we gelijk lopen! 
Ik zou het heel fijn vinden als het weer lukt, maar het zou wel heel snel na de mk zijn, merk dat het mentaal alle kanten opvliegt en weet niet wat ik daarvan vind. We gaan het na morgen proberen rustig af te wachten..
 
Succes allemaal!
 
Panda ik hoop dat dit een fijne zondag voor je wordt! Wanneer ben je van plan te testen?
Ik voel ook nooit wat aan eisprong en innesteling enzo. Voel me ook nooit echt zwanger in het begin. Alleen laatste keer dus wel met vmk. Laten we hopen dat wat ze zeggen idd klopt. Verhoogde vruchtbaarheid en in een paar rondes daarna weer zwanger
Die symptomen zijn ook verschrikkelijk. Allemaal hormonaal. Kan van alles betekenen. Gewoon de eisprong die eraan zit te komen/ net geweest. Lichaam die zich opmaakt voor mentruatie. Menstruatie. Zwanger, niet zwanger. Kan alle kanten op met dat vrouwen lichaam van ons.
Fijn unwritten! En zo te lezen doe je het goed. Maar even over je heenlaten komen en dicht bij je gevoel blijven.
 
@panda nee 6dpo pas vandaag. Maar alsnog kijk naar vorige ronde en toen met vmk en vorige zwangerschap voelde ik al wel nu wat, maar... ik heb natuurlijk die prikjes/steekjes woensdag gevoeld. ? en heb mega erge rugpijn, maar dit is al sinds vorige menstruatie.
oké dit wordt een heeele lange week!
idd zo spannend!! Ene kant denk ik jaaa moet wel en de andere kant nee zal vast niet ?
 
Heb gisteren toch maar een test gedaan in de namiddag. Ging ervan uit dat er zeker niets te zien zou zijn want niet de eerste urine en ook wel een aantal dagen voor NOD. 
MAAR toch een licht streepje te zien. Vanmorgen toch nog eens getest en nog steeds een licht streepje (klein beetje donkerder). Ik kan het echt niet geloven! 
Nu blijven testen tot er een knalstreep komt en hopen dat alles goed blijft gaan. 


Dus dames, er is hoop! Ik duim voor jullie allemaal ???
 
Wauw Bolleke!! Wat goed! Gefeliciteerd!
Hoeveel dagen voor NOD zit je? Of al op NOD? Had je de afgelopen dagen symptomen? Ik probeer me overal maar aan vast te houden ook al zegt het voor mij natuurlijk niks ?
Wat bijzonder Noenoe dat je je dan juist met de vmk wel heel erg zwanger voelde!
TMAAM ja mijn rug is ook echt zwak de laatste weken merk ik. Continu last! Heb jij dat normaal gesproken niet? Ik heb sowieso al een zwakke rug sinds de andere  zwangerschappen..
Pfff nou hier valt het qua klachten echt mee en ik hoop nog steeds dat dat goed nieuws is. Af en toe wel beetje steekjes maar niet zoals eerdere rondes. Ik ben elk wc bezoek wel ontzettend bang, grr. En mijn darmen doen het ineens ontzettend goed (normaal voor menstruatie eerder wat obstipatie totdat ik ongesteld wordt), dus hopelijk is dat een goed teken.. 
 
Wauw @bolleke voorzichtig gefeliciteerd! Even terug gekeken maar 8 dec pas je Nod toch? Goed teken als die nu al positief is denk ik!? Spannend! Zo leuk!
 
Terug
Bovenaan