NOD december 2022

@panda nee normaal niet eigenlijk. Loop bij manuele fysio, die zegt puur spier spanning. Kan goed komen door de vmk. De hormonen blijven lang in je lichaam, maakt niet uit of je kindje voldragen hebt of heel kort zwanger bent geweest. Wel even 2 jaar terug gekeken toen ik zwanger werd en had toen lage rugpijn. Dit is "helaas" hoog. Tijdens de zwangerschap had ik vooral steken in m'n billen, komt door het gewicht buik buikspieren en bekken.
maar panda als jij zwanger bent, geeft mij dit wel heel veel vertrouwen straks om de week door te komen! Maandag pas testen hè?
Vandaag ook wel confronterend, had zo gehoopt dat we met Sinterklaas konden vertellen dat we weer in verwachting zijn. 
 
@panda @TMAAM @zazou bedankt! ? na 16 rondes vooral heel blij dat het toch een keer gelukt is. Hopelijk blijft het zo want nu komt er weer andere stress en onzekerheid bij. Maar we blijven positief!
@panda NOD zou tussen 6 en 8 december liggen. Afgelopen dinsdag voelde ik steekjes/krampen links achter mijn lies. Mss de innesteling? Verder voelde het wel alsof mijn menstruatie eraan zat te komen. Soms ook een drukkend gevoel in mijn onderbuik en leek ik wel misselijk. Maar ik denk elke ronde dat ik vanalles voel en dat is ook elke ronde anders.
 
Hiet 4 dpo. Voel nu niet echt iets. Wel wat opgeblazen maar heb de laatste tijd ook echt zitte  schransen pfff. Kruidnoten, krentenbrood etc. Ongezond en extra op normaal eten. Mijn darmen doen ook gek. Kan een zwangerschapsding zijn maar hoeft niet.  En volgens mij een candida zuuucht. Tenminste... dik wittige afscheiding maar geen jeuk ofzo. Is toch om gek van te worden. Nog een week tot NOD......
 
Voorzichtig gefeliciteerd Bolleke wat fijn!
Misschien niet helemaal goed opgelet maar is dit jullie eerste positieve test in 16 rondes? Dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen.
Hier nog steeds spotting en slijm ellende. Verwacht morgen ongesteld te worden al heb ik nog steeds weinig symptomen. Ik begin mij zelfs een beetje af te vragen of min hormonen wel in orde zijn. Wel stabiele cyclus maar zo weinig symptomen altijd.
 
Moest even bijlezen. Ik verwacht mijn NOD rond 18 dec. Dit weekend ergens mijn ovulatie. Ben er veel meer mee bezig dan de vorige drie zwangerschappen. Sinds de miskraam voelt elke week/maand dat het langer duurt als verloren tijd. Hopelijk veel positieve testen zo rond de feestdagen!
 
Terug
Bovenaan