NOD december 2022

ZazouTwee: ?
Keira: 29 nov ?
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ?
Anirbas: 10 dec
Gebruiker 1010: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec?
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Minimin:
Junidochter: 19 dec 
 
Wauw Bolleke na 16 rondes jeetje!! ?
Junidochter wat fijn dat je je piek gevonden hebt en nu je NOD weet! Ik snap echt zo wat je bedoelt en jij was zelfs al 12 weken. Lijkt me echt zo ontzettend heftig!!! Ik heb zelf in september die vmk gehad met ergens tussen de 4 en 5 weken en zelfs dat had/heeft echt al een impact. Merk ook dat ik er sindsdien zoveel moeite mee heb en veel meer mee bezig ben. En dat ik toch elke keer denk: o nu was ik zover geweest etc. Pfff.
Morgen is het zondag. Ik kan wel janken.. Ik ben zo bang, serieus. Ene moment denk ik nou wie weet en ander moment denk ik, ik geloof er niks van. Ik weet ook niet of ik, zonodig, maandag durf te testen. Ergens denk ik dat het toch niet nodig zal zijn,maar aan de andere kant voelt het ook anders.. Veel minder last van symptomen als afgelopen maanden maar mijn afscheiding lijkt nu weer wat doorzichtiger te worden en dat gebeurt meestal richting mijn menstruatie.
Wat een ellende he. Dat stomme zwanger worden. Ik vind er echt niks aan die maanden "zwanger worden".
Sinds deze maand wel aan de granaatappelsap, bach bloesem druppels, en ik heb een armband met maansteen om. Nou hopelijk brengt het geluk.. 
 
@panda pfff snap je helemaal! Hier precies hetzelfde.. met de mk was ik nu al op de helft geweest en had ik nu al een mooi buikje. Gelijk komt er wel een ander stemmetje die zegt dat het goed zo is en dat het met een reden mis is gegaan zeg maar. Zwanger zijn vind ik leuk, zwanger worden niet. 
@junidochter heel herkenbaar dat het voelt als verloren tijd. Heb ook echt het idee dat ik stil sta nu. 
@klavertjes het kan nog steeds! Blijf duimen voor je!
 
@Zazou met weinig symptomen bedoel ik echt de krampen, pijnlijke borsten etc. Ik heb voorheen wel periodes gehad dat ik echt buikkrampen had richting mijn menstruatie maar nu alleen op de 1e menstruatie dag als ik net ongesteld ben wat krampen en dat is het dan wel.
@Panda je beschrijft precies wat ik van de week voelde. Hang in there!! Je doet alles wat je kunt. Het monitoren van die afscheiding blijft toch ook lastig. Ik ben het spoor inmiddels bijster haha meer/minder dikker/wateriger lijkt met het uur te verschillen. ?
@TMAAM ik reken er in ieder geval niet meer op en dat geeft rust. Maar je hebt zeker gelijk zolang er nog geen echte menstruatie is en spotting bloed lijkt nu minder te worden maar ik weet dat dat ook niets zegt. Het zou een welkome verrassing zijn haha..
 
 
@klavertjes, maar dat hoeft niet slecht te zijn toch? Ik voel vaak ook pas op de dag zelf dat ik ongesteld ga worden. Pijnlijke borsten had ik wel eens een beetje maar zeker niet altijd en ook niet op precies hetzelfde punt in mijn cyclus. Ik duim voor je voor een goede test deze maand. 
 
@bolleke Wow.. 16 rondes. Werd ook wel tijd dat het lange wachten wordt beloond toch?! Die steekjes die jij voelde was dat 1 keer heel kort?
@noenoe herkenbaar dat schransen. Op het moment lees ik ook alles wat los en vast zit pfff. Ik heb nu ook al zo'n honger. Hopelijk eet ik voor 2 ??  
Ik denk mijn borsten te voelen, maar zal wel niet... gister was ik toch al gauw beetje humeurig of zo. En heel snel afgeleid, niet helemaal bij met m'n kop maar goed hoeft geen zwangerschap te zijn ?
@panda sterkte vandaag, hoop toch stiekem dat je vandaag test en dat die hartstikke positief is! 
 
@klavertjes inderdaad, eerste positieve test in 16 rondes. Normaal zouden we na deze ronde verder onderzoek laten doen.
@TMAAM die steekjes duurden 1-2 uren als ik me goed herinner
@panda hopelijk goed nieuws voor jou vandaag!
 
Goedemorgen allemaal , wow moest echt even bijlezen! Bolleke gefeliciteerd super fijn nieuws. 
Ik heb werkelijk geen idee wanneer me NOD is denk ergens rond 13/14e ik moet zeggen ik ben er dus deze ronde helemaal niet meer mee bezig. Ik trok het zo slecht elke keer alles opzoeken en van alles voelen. Heb ook geen testen gebruikt deze keer dus heb werkelijk geen idee of het gelukt is. En zo niet is het ook prima gaan we weer naar de volgende. Ik ben er serieus veel rustiger onder en het scheelt een hoop voor mijn omgeving die mijn humeur niet meer hoeven mee te maken haha! 
succes vandaag panda ik duim echt met je mee!
 
hele fijne zondag iedereen 
 
Terug
Bovenaan