NOD december 2022

Hoi lieve meiden! 
Ik doe toch ook weer mee haha. Heb al wel meegelezen deze maand maar wilde me er nog niet teveel mee bezig houden. Vorige keer was ik iets te gestresst en keek ik elke 5 min op dit forum of er nog nieuwe reacties waren haha. 
In iedergeval gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn ? en veel geluk in de volgende ronde voor degene die ongesteld zijn geworden ?
Ik zit vandaag op 9dpo. Mijn nod is 9 of 10 december. Dus nog klein weekje wachten ? 
 
@bolleke meen je!? Zo kort? Dat bied perspectief! Ik had het het woensdag namelijk ook! Maar echt heel even! ??
Bijzonder wel toch dat het toch precies daarvoor raak is! ??
@Minimin wauw wat goed! Knap hoor! Dit lukt mij echt niet. 
@JoyE welkom terug! Herkenbaar hoor! 
Spannende week aankomende! ? ???
 
ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Gebruiker 738: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ?
Anirbas: 10 dec
Gebruiker 1010: 10 dec
JoyE: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec
Minimin: 13 dec
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Joehoeee! Nou het voelt dus echt alsof mijn eerste mijlpaal bereikt is whahaaa. En nee geen positieve test, maar ik moest mezelf echt uit bed slepen om naar de wc te gaan... Geen bloed! Kon wel janken van blijdschap, stom he! Aankomende dagen zijn ook nog heel spannend, want zit vandaag denk ik op 9dpo... Maar afgelopen rondes dus steeds 10 of 11dpo ongesteld. Pfff.
Nou ja de zondag gaan tot dusver nog goed dus. Ben al wel 5x inmiddels naar de wc geweest, want heb echt veel afscheiding! Maar nu is het vooral weer wat wittig. Hoe zo ik maak mezelf gek..
Ik denk echt niet dat ik morgen al durf te testen.. 
Minimin en JoyE gezellig dat jullie weer mee kletsen! :) 
 
Proficiat Bolleke! ? 
ik vind t zo spannend om te testen??. Dinsdag is het de 6e... ben benieuwd of ik dan ongesteld word?. Misschien wacht ik tot het weekend.. een negatieve test lijkt me namelijk moeilijker dan ongesteld worden. 


Leuk om al jullie updates te lezen jongens! 
 
@panda hoe gaat het?! Wanneer ga jij testen?
@738 spannend! Komt nou dichtbij! Knap als je kan wachten tot het weekend! 
Ik ga echt proberen te wachten tot zondag 11 dec maar vind wel heel moeilijk hoor! Ben benieuwd of ik aankomende dagen nog dingen ga voelen ??
 
Goedemorgen!
@Panda hoe gaat t met je? 
En hoe is t met de rest?
Zou je op 10 dpo eigenlijk al je borsten enzo moeten voelen? Of kan het ook dat je nog niks voelt? Ik heb voornamelijk steekjes in m'n onderbuik al een paar dagen maar verder niks.. 
 
 
Terug
Bovenaan