NOD december 2022

Pfffff nog steeds geen bloed!! Zit nu op cd30 en ik denk dus 10dpo. Man wat een spanning. Maar ik probeer nog maar niet te hard te hopen. Wellicht is mijn cyclus gewoon langer (hij was eerst nl altijd tussen de 30 en 35 dagen, na de vmk alleen niet meer).
Ik voel af en toe van die plopjes in mijn buik en ook wel steekjes, maar het voelt wel anders en straalt ook een beetje uit naar mijn liezen. En ik heb continu toch gevoel dat het stroomt van onder ahum dus dan denk ik steeds o ik ben toch ongesteld maar dan is er niks.. Ik draai door denk ik ?
Ergens denk ik zal ik testen, maar aan de andere kant ben ik zo bang voor een negatieve test of een positieve en dat het over een paar dagen alsnog mis gaat.. Dus ik stel het toch nog even uit denk ik 
 
@Bolleke, wat fijn nieuws voor jou zo voor sint! Gefeliciteerd, het is je gegunt na 16 rondes!! 
@Gebruiker738, spannend, ben heel benieuwd. Succes nog even met wachten!
@Junidochter, wat vreselijk wat jij hebt moeten meemaken. Ik herken het gevoel hoor na zo een mk, elke maand duurt te lang... 
@Panda, wat een fijne zondag!! eindelijk niet ongesteld, ik hoop zo voor je dat dit een goed teken is!!! Ik snap wel echt je angst om nu te testen, je moet ook doen wat goed voelt. Ik vind het knap van je dat je nog kan wachten... maar dat het al anders voelt, dan normaal, dat is ook wel weer een goed teken toch!
@JoyE, herkenbaar... ik had dit ook de eerste maand, maar is deze maand al een stukje minder, maar vind het wel echt top om jullie verhalen te lezen zo tussendoor! Geeft echt steun ook ergens. Jij ook weer succes deze ronde! En btw, juist een goed teken denk ik als je niet zoveel voelt als je daar normaal wel last van hebt? 
@Noenoe en TMAAM, hoe voelen jullie je vandaag? 
Ik zit nu 2DPO, tja, wat zal ik ervan zeggen... 
Was gisteravond een beetje misselijk en vanochtend, maar ik heb ook last van m'n oren, dus zou zomaar ook te maken kunnen hebben met m'n evenwichtsorgaan. Verder af en toe wat steekjes... maar niet heel bijzonder. Voel me wel nog steeds goed erover en heb nog steeds het gevoel dat het goed zit. Ik voel me helemaal euforisch, voelt zo raar... Nouja, ik mag ook op het wachtbankje. We gaan het zien. 
 
Spannend @panda! Zondag iig overleefd dus dat is al goed nieuws! Knap hoor hoelang jij kan wachten, snap het wel zo bang voor die teleurstelling! 
Hopelijk zet dat euforische gevoel door @Kaat! Heel benieuwd, heb het zelf ook!!!
Hier onwijs last van de onder rug sinds vandaag! Heel veel plassen en net voelde ik weer hele kleine steekjes! ?? Laatste dagen hoofdpijn, duizelig en heel moe (echt gapen) einde van de dag (s'ochtends juist heel veel energie, nou ben geen ochtend mens).
Ik durf er niet van uit te gaan maar 2 jaar terug met de zwangerschap voor de test had ik ook heel erg last van m'n onder rug enz. ??????  
 
@TMAAM, dit klinkt echt zooo goed! Je moet nog even wachten.. maar je komt nu toch wel echt al heel dichtbij.. ook met alle signalen die je lichaam geeft! Ik ga met je mee duimen
 
Ooohhh jullie maken mij zo happy haha!! Het viel mij dus ook op dat ik afgelopen dagen juist 's ochtends zoveel energie heb en dan 's middags in stort. Ik dacht dus nou het zal juist wel niet goed zijn als ik zoveel energie heb, maar blijkbaar kan het dus een goed teken zijn haha.
Nog een tip... Als de spannende dagen er aan komen doe vooral GEEN rood ondergoed aan, ahum. Ik dus vanmorgen naar de wc, ik kon wel janken (voor de verandering). Ik dacht dus echt dat er bloed in zat.. Bleek het afscheiding wat dus donker kleurt in rood. Hartverzakking!! Net even langs de kruidvat geracet, dus ik heb de testen nu wel in huis, maar zit echt in tweestrijd ? vooral omdat ik waarschijnlijk op 10dpo zit, en ondanks korte lf kan het natuurlijk nog prima een negatieve test zijn dus ik wacht echt nog even.. Maar ik vind het echt zooo spannend..
Oehh Kaat bij jou klinkt het ook wel echt hoopvol hoor!! Ik duim mee! Dat euforische gevoel herken ik ook haha! 
TMAAM bij jou klinkt het ook positief hoor! En hier dus ook last van mijn rug. Wellicht dan toch een teken.. 
Och ik hoop toch echt zo dat we binnen een  aantal dagen allemaal prachtige testen hebben!! ?
 
 
@Panda, haha ik word helemaal gelukkig van jouw berichtje. Alsof ik je gevoel kan voelen hier aan de andere kant van het scherm. Het klinkt ook echt heel hoopvol. Ik begrijp heel goed dat je nog even wilt wachten, misschien tot 11 DPO, dan testen de meeste wel positief (ik had het bij 12DPO pas, maar mijn LF is natuurlijk ook iets langer). Ik vind het zo spannend voor jullie..... kan niet wachten en ik hoop echt op positieve uitslagen voor jullie.  Thanks voor de TIP hahaha. Gelukkig heb ik niet zoveel rood in de kast liggen.  Ik heb nu trouwens echt dat ik bijna geen afscheiding heb, dat vind ik ook raar. Normaal wel en had ook best wel wat, nu niks.... maar bij mij is het echt nog te kort om er ook maar iets van te vinden haha. Wel echt rare en heftige obstipatie, heb dit nog nooit zo erg gehad. Hopelijk maar een goed teken van een bevruchting..... 
 
Hoi allemaal! Ik ben harstikke nieuw hier, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de afgelopen tijd zonder account zo hier en daar heb meegelezen. Nu lijkt het me toch leuk om te reageren omdat ik zie hoe iedereen met elkaar mee leeft. Ik zit nu in ronde 4 voor ons eerste kindje en ik verwacht mijn NOD op 15 of 16 december. Oh wat is het spannend allemaal, ik vind vooral het wachten en de onzekerheid erg lastig. Nou ik duim met jullie mee :) 
 
Hi Gansjegans,
Leuk dat je aansluit, het is zeker heel fijn hier. Haal er echt zoveel steun uit. Blij met deze forumvriendinnetjes haha. 
Spannend voor je eerste! Ik ook. :) Jij mag dan nu ook op het "wachtbankje" zoals we het hier mooi noemen. Heel herkenbaar hoor, dat wachten en die onzekerheid. Het vrouwelijk lichaam kan je ook soms zo voor de gek houden.. Heb je al ergens last van? Of ben je daar niet zo mee bezig? Hopelijk gauw raak voor jullie! 
 
Terug
Bovenaan