NOD december 2022

@ Panda wat goed!! Ik duim voor je! Haha ik zie het ook helemaal voor me met dat rode ondergoed ?. Sommige eitjes nestelen pas na 10 dagen in dus snap dat je nog even wacht. Een negatieve test zegt nu nog niet alles 
@TMAAM dat klinkt allemaal wel heel zwanger! Ik hoop het zo voor je ?? 
@ Kaat het is nog even wachten voor jou maar obstipatie is alvast een eerste teken ?? ik heb inderdaad ook bijna geen afscheiding.. maar als ik dan gesport heb ineens wel haha, alsof je het er dan uit schudt ?
@  Gansje Welkom!!
Ik heb geen last van m'n borsten maar wel last van misselijkheids vlagen.. niet dat ik moet braken maar af en toe zo'n golf. Ook wat brandend maagzuur lijkt t. En voel continue m'n onderbuik. Een soort druk/kramp met af en toe steekjes. Ik vind die misselijkheid wel typisch. Maar tegelijkertijd maakt het me ook bang... bang voor de teleurstelling dat het toch niet zo is.. ik heb gelukkig veel vrij deze week dus ga de laatste wachtdagen goed voor ontspanning proberen te zorgen.  
Sporten jullie trouwens wel gewoon door? Ik loop hard, volgens mij mag dat wel gewoon maar het voelt soms spannend om te doen. 
 
Hoi Kaat!
Wat leuk zo snel een reactie. Ik heb nog wel een beginnersvraag ik reageer nu ouderswets via de computer maar als ik deze topic via mijn mobiel op zoek kan ik deze niet vinden.... Wat is de logica haha?
Spannend he je eerste, in welke ronde zit jij? Dat zal je misschien wel ergens benoemd hebben maar zoals je weet is voor mij alles nieuw. 
Ik moet zeggen dat ik niet echt ergens last van heb als je echt doelt op misschien eventuele zwangerschaps symptonen. Ik ben ongeveer 14/15 jaar aan de pil geweest en het ontpillen daar merk ik wel van alles van (vreselijk emo). Wel ben ik van af het begin netjes regelmatig 25 a 26 dagen en ik voel maandelijks mijn eisprong dus dat geeft wel wat positieve hoop. Hoe lang is jullie cyclus?
 
@gansjegans, haha toevallig zit ik nu achter de computer en vertoon ik werkontwijkend gedrag haha. wel apart dat je het forum niet kan vinden.. Via mijn telefoon zoek ik het gewoon op via het (bovenste balkje) forum en dan kan ik weer kiezen uit deze.
Ik zit nu in ronde 6, ik was in ronde 3 zwanger (afgelopen september), maar helaas een vmk. Maar goed, we zijn weer hersteld en gaan er weer voor! 
Wel fijn dat je cyclus al zo regelmatig is, dat is inderdaad al heel fijn, hierdoor weet je in ieder geval dat je vruchtbaar bent. Dat ontpillen herken ik wel, maar zo blij dat ik daar vanaf ben.. voel me nu ook weer helemaal mezelf. Maar had heel lang een gek cyclus... 40, 30, 50, 28 dagen.. maar sinds dit jaar eigenlijk redelijk regelmatig tussen de 28 en 32 dagen. 
 
@TMAAM ik hoop echt voor jou dat het gelukt is! Klinkt ook allemaal veelbelovend ?
@panda zo knap dat je kan wachten! Ik kon dat bijna nooit afgelopen rondes en deze ronde duidelijk ook niet want heb heel vroeg getest. Vandaar ook gek dat ik positief testte maar dat brengt toch ook nog wel enige voorzichtigheid met zich mee tot mijn effectieve NOD of een knaltest. Ik duim voor je! ?
@gebruiker738 dankje! Snap ik dat je negatief testen erger zou vinden dan ongesteld worden. Hopelijk blijft je menstruatie uit! ?
@kaat bedankt! Hopelijk wijzen de dingen die je voelt inderdaad op een bevruchting en kan het goed gaan innestelen. Succes op de wachtbank!
@Gansjegans welkom!
Voorlopig blijf ik elke dag doortesten. De streepjes worden steeds donkerder dus dat stelt me wat gerust, maar toch nog even afwachten of alles goed loopt. Wil niet te hard van stapel lopen ? Qua symptomen zijn alleen mijn borsten wat gevoelig maar verder nergens last van
 
Bedankt voor jullie gastvrijheid super leuk!!
@Kaat hier ook achter de computer werkontwijkend gedrag haha... Ah jeetje wat vervelend en wat heftig. Goed en knap om te horen dat je er weer voor gaat. Ik ga heel hard voor jou en voor alle andere meiden duimen!
We houden contact. Nu gauw aan het werk :) 
 
Hey Forumvriendinnen!
Welkom @gansje gezellig! Google: Nod december 2022 (forum ouders van nu)
@kaat wat goed dat je het zegt! Dat geeft vertrouwen. Nog even volhouden idd! 2 woorden, 9 letters...
Nu al nesteldrang denk ik, hele dag druk geweest met kerstboom opzetten en van alles opruimen ? nu mega last van m'n rug. Ook net last van winderigheid en obstipatie en moet soms boeren! sorry voor de tmi! Lekker charmant allemaal! Maar... ik las van mijn vorige zwangerschap terug dat ik toen ook hele tijd boertjes moest laten! ? verder ben ik er echt niet met de kop bij, van het weekend al van die rare dingetjes en zonet wou ik de placemats en onderzetters in de vriezer gooien? ?
@panda klinkt ook echt positief bij jou hoor!! Nu je de testen in huis hebt, ben ik heel benieuwd hoelang je het vol houdt! Ik weet dat ik nog een early test van de action in huis heb en een digitale van cb en die ga ik echt proberen te bewaren voor zondag! 
Lief @bolleke! En wat fijn dat de testen nu al op lopen!
Ik hoop ook echt dat we straks gezellig met z'n allen zwanger zijn! ?? ? ?? ??  
 
Leuk om weer van jullie allemaal te lezen. 
Ik heb iets doms op te biechten. Hopelijk kunnen jullie mij een hart onder riem steken. Afgelopen zondag had ik een positieve test, heel licht en in de loop van de week liep het op. Geen echte knallers nog (nog niet zo donker als de controle streep zeg maar) maar wel echt een duidelijke streep. En nu had ik nog 1 test liggen en dacht ik gisteren: laat ik die ook nog even doen. Maar ik heb dus iets verkeerd gedaan ofzo en heb geen streep, helemaal niks, en ook geen tweede test in huis om het opnieuw te proberen. Dus ik ga een clear blue met weken indicatie halen en dan beloof ik dat ik daarna niet meer ga testen. ?
 
Voor de dames zonder symptomen; Dat was juist de reden dat ik ging testen. Ik had geen gevoelige borsten, geen afscheiding: en dacht ineens 'dit is anders dan de afgelopen maanden, ik ga testen'. Dus een hart onder de riem voor wie niks voelt. Dat kan ook goed nieuws zijn. 
Bij mijn eerste zei mijn man dat hij dacht dat ik zwanger was en ging ik testen om te laten zien dat het niet zo was. Dus ik ben niet zo goed in herkennen wanneer ik zwanger ben denk ik ?
 
Terug
Bovenaan