NOD december 2022

Forumvriendinnetjes ik ben zo hard aan het duimen voor jullie...?  Het klinkt allemaal goed en veelbelovend. Alleen ik begrijp de angst ook. Ik vind in ieder geval dat jullie het nou wel eens verdienen! ❤️
Afgelopen dagen en zelf gister had ik ook erg veel energie en voelde mij goed. Ik ging bijna twijfelen en dacht zal het dan toch nog?
Ik ben vandaag alsnog een dag later echt ongesteld geworden.  Het is voor mij echt even een pittige dag. Status is even heel hard huilen in een hoekje en dan vind ik hopelijk daarna mijn positiviteit wel terug.
 
Forumvriendinnetjes ik ben zo hard aan het duimen voor jullie...?  Het klinkt allemaal goed en veelbelovend. Alleen ik begrijp de angst ook. Ik vind in ieder geval dat jullie het nou wel eens verdienen! ❤️
Afgelopen dagen en zelf gister had ik ook erg veel energie en voelde mij goed. Ik ging bijna twijfelen en dacht zal het dan toch nog?
Ik ben vandaag alsnog een dag later echt ongesteld geworden.  Het is voor mij echt even een pittige dag. Status is even heel hard huilen in een hoekje en dan vind ik hopelijk daarna mijn positiviteit wel terug.
 
Welkom Gansjegans! Haha Kaat en jij waren lekker bezig, hard aan het werk! ?
Ooohhh TMAAM herkenbaaaaar. Vandaag ook bezig geweest met de kerstboom, en winderigheid oepsiee. Ook nog steeds flink actieve darmen, terwijl het geen diarree of zo is.. Als we dan toch bezig zijn met de intieme info hahaha.. Nou hopelijk is het een goed teken.
Ohhh Zazoutwee ik heb bij mijn andere zwangerschappen ook om de dag getest, bij de 2 die goed gingen volgens mij zelfs tot 5 weken haha. Erg he! Totdat die clearblue eindelijk +3 aan gaf, toen dacht ik oké oké. Hopelijk was de nieuwe test gewoon knal positief! Voor mijn gevoel had ik dat de vorige keren ook ja dat ik juist weinig symptomen had. Dus nu denk ik bij elk steekje/krampje oneee het komt toch. Grrr. Stel me even gerust ajb dat jij ook af en toe gewoon steekjes hebt ? ik heb nog steeds redelijk veel afscheiding dat vind ik spannend...maar normaal voor menstruatie meer waterig en nu is het wit, maar ik voel het echt stromen terwijl er dan amper of niks zit. Ik weet dus niet meer of ik dat andere keren ook had. Weet nog wel dat ik toen ook tussen de eerste positieve test en 6 weken zo'n 25x per dag na de wc ging om te checken haha. 
Aahhh Klavertjes wat ontzettend kut. Ik voel echt met je mee en duim dubbel zo hard voor de volgende ronde!! Ik zou lekker met chocola of chips op de bank gaan zitten! 
 
 
Ach wat balen klavertjes ? Pandalover, ik heb af en toe ook steekjes hoor. Soort oprekken van mijn baarmoeder denk ik? Ook al is die 'baby' nu 2 mm ofzo, er gebeurt van alles daar binnen natuurlijk. Ik weeg precies hetzelfde als een paar weken geleden maar mijn broeken zitten nu al strak. Zullen mijn darmen wel zijn!  Ik herken de angst wel hoor. Als ik iets voel ben ik op de wc ook bang dat ik bloed zie. Ik kan me niet herinneren dat ik dat bij de eerste ook zo had. Vind het ook zo eindeloos duren voordat ik naar de verloskundige mag. Bij de eerste belde ik (wel een weekje later dan nu omdat ik nu zo achterlijk vroeg getest had) en kon ik twee weken later al. Nu nog een maand wachten!
 
@zazou als die daarvoor alleen maar op liep, zal het vast goed komen. Een cb met weken indicatie geeft je hopelijk iets meer zekerheid! Zou ik ook doen! Gauw halen morgen! En poe succes met wachten, belachelijk eigenlijk hè zolang wachten voor de echo. Zou niet mogen!
@klavertjes hè geds! I feel you! Zo niet leuk! Kun je er echt doorheen zitten hè? Ik huil met je mee hoor, zeker als ik komend weekend ook ongesteld wordt. Dikke knuffel voor jou! 
@panda ja allemaal tekenen maar daardoor is de teleurstelling straks extra groot en een hele harde klap denk ik. Is het al weekend!?
 
Klavertjes zo jammer weer :( 
TMAAM het klinkt bij jou wel goed moet ik zeggen.. 
Pandaaa hoop bij jou op goed nieuws! Word nu wel spannend voor een aantal van ons! 
Oh Zazou! Snel nieuwe testen halen idd! Snap het wel hoor. ALS ik nu zwanger zou raken zou ik dat ook echt hebben. Die eerste echo duurt dan zolaaang. 

Gansje welkom! 
Hier 6 of 7 dpo. Ik had vandaag de hele dag een lichte misselijkheid. Maar goed dat kan ook van al die chocolade pepernoten komen. 
Dacht ook wat gespannen borsten te hebben maar goed die twee 'symptomen' heb ik eerder ook gehad en toen werd ik ook ongesteld. Is gewoon hormonaal.. Pfff mindfuck. Ik heb nog een CB in huis gewoon zo'n zwanger/niet zwanger ding Een superearly geval ook; 6 dagen eerder. Theoretisch zou ik morgen een test kunnen doen maar voor mij is pas 8 dpo dus gaat niet werken. En ik wil het liefst ook langer wachten. Stiekem zit ik wel te wachten op meer symptomen. Of een versterking van wat ik nu voel. Pfff ik zie het wel. Ik red het in ieder geval wel tot donderdag. Dan werk ik thuis. Ik weet niet of ik het dan nog testvrij weet te houden.. 
 
Terug
Bovenaan