NOD december 2022

Goedemorgen forum vriendinnetjes ,
kaat en tmaam super positief klinkt dit allemaal hoor!! Ben heeeel benieuwd 
zazourtwee ben ook heel benieuwd naar jou test super spannend toch weer laat kenner weten?
Pandalover het klinkt ook wel positief he voor jou allemaal ik duim zoooo voor je!
klavertjes wat super jammer! Hoop dat je vandaag weer wat positieve nieuwe kracht hebt om weer verder te kunnen denken aan de volgende ronde!
voor alle nieuwe meiden welkom ❤️
 
Goedemorgen forum vriendinnetjes ,
kaat en tmaam super positief klinkt dit allemaal hoor!! Ben heeeel benieuwd 
zazourtwee ben ook heel benieuwd naar jou digitale  test super spannend toch weer laat je het weten?
Pandalover het klinkt ook wel positief he voor jou allemaal ik duim zoooo voor je!
klavertjes wat super jammer! Hoop dat je vandaag weer wat positieve nieuwe kracht hebt om weer verder te kunnen denken aan de volgende ronde!
voor alle nieuwe meiden welkom ❤️
 
Aarggg ik was vanmorgen om half 6 wakker en kon dus NIET meer slapen. En ik durfde niet naar de wc. Uiteindelijk toch maar gegaan na een half uur... Het gaat nog steeds goed hier. Durf het bijna niet te typen, klop het heel hard af en doe elk wc bezoek een schietgebedje haha.
Heb steeds meer last van mijn onderrug en soms steken bij mijn liezen. Vanmorgen zelfs met vlagen misselijk... Ik durf echt niet te hopen maar aan de andere kant voelt het zo goed. Als ik ongesteld word gaat dit echt de grootste teleurstelling tot nu toe worden.
Zit nu op cd31 en 11dpo (denk ik).. Maar bescherm mezelf nog steeds met de gedachte dat mijn cyclus voor de vmk altijd tussen de 30-35 dagen was.. Ik heb me nu voor genomen vrijdagochtend te testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Och man ik ben er echt zo zenuwachtig over.. Zucht.. 
 
Oehhh wat goed Panda! Wat spannend! Heb je wel wat afleiding om de dag door te komen? ? Sowieso goed voor je LF dat je nu nog geen menstruatie hebt maar laten we hopen dat het gewoon hartstikke raak is! 
 
@Klavertjes wat vervelend en verdrietig, het is en blijft toch altijd weer een tegenvaller. Maar weer met nieuwe moed de volgende ronde in. Zelf ben ik wel van mening dat je ook even rot mag voelen en die teleurstelling er mag zijn om uiteindelijk weer door te kunnen.
@Pandalover echt super spannend!!! 
Ik ben trouwens gisteren voor de tweede keer naar accupunctuur gegaan. Zijn er meer bij die dat doen? Ik moet toegeven dat ik wel wat sceptisch ben maar het geeft me rust en ik kom er ontspannen vandaan, dat vind ik zelf al heel erg belangrijk. Gisteren zei ze dat ze ging prikken op de innesteling (geen idee of het helpt). Als er iemand gaat wat is jou/ jullie ervaring daar bij? Verder geeft ze aan dat ze geen gekke dingen ziet bij me en verwacht dat het allemaal goed moet komen. Enige puntje is dat ik geen slijm heb rond de eisprong en dat dat juist wel bevordelijk is. Is er nog iemand die dat niet heeft? :p
 
 
 
 
Hoi Gansje 
Ik heb geen ervaring met acupunctuur maar heb er zelf ook over na zitten denken. De vorige zwangerschap heb ik tot het eind overgegeven, ondanks medicatie. Mocht dat nu weer het geval zijn dan wil ik eens kijken of acupunctuur misschien verlichting kan brengen. 
 
Ik heb geen ervaring met acupunctuur. Ontspanning kan natuurlijk ook al heel wat doen? ben wel benieuwd of je er uiteindelijk baat bij gaat hebben.
Wat vervelend zeg die misselijkheid! 


Vandaag NOD.. nog niet ongesteld geworden.. veel honger ? 
met regelmaat lichte kramp in mijn onderbuik en wat last van m'n onderrug. Ook mijn tepels zijn gevoelig. Een beetje zoals je vroeger borsten begon te krijgen, haha. Normaal heb ik juist wat gespannen borsten voor mijn menstruatie, nu niet. Wie weet houdt mijn lichaam me gewoon voor de gek met vage symptomen. Duidelijkere tekenen zoals misselijkheid heb ik niet.

Ik ga het nog een paar dagen vol proberen te houden en pas testen wanneer m'n ongesteldheid uit lijkt te blijven.
fijn om ook jullie twijfels bij symptomen te kunnen lezen. Heb soms het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt! 


Elk wc bezoek blijft spannend ??
 
@Zazoutwee nou inderdaad maar hopelijk blijft de misselijkheid dit keer weg en is het misschien niet eens nodig :) 
@gebruiker10410738 wat super spannend. Is dit voor je 1ste kindje ook en welke ronde zit jij? Hoeveel dagen ga je het proberen vol te houden tot je gaat testen? Ik ga duimen voor je!
 
 
 
 
 
Terug
Bovenaan