NOD december 2022

Spannend gebruiker. 
Toch echt een aantal dames met positieve signalen nu. Ben heel benieuwd wat ik de komende dagen aan goede berichten voorbij zal zien komen!! 
 
De 1e ronde dus grote kans dat het niet ''meteen raak" is. Dat kun je misschien niet eens verwachten als ik de fora zo mag geloven en zie hoe lang sommige mensen al bezig zijn. Heb wel het spiraaltje al een jaar geleden laten verwijderen en met onder andere met seedcycling en voeding mijn hormale cyclus weer in orde gebracht. (Had voorheen last van langdurig bloedverlies ca. 2 tot 4 weken per keer). Als ik vrijdagavond nog niet ongesteld geworden ben dan ligt de test klaar voor zaterdagochtend.  


ik heb ondertussen gevonden waar ik de gebruikersnaam kan aanpassen en ga van gebruiker 738 maar Rch
 
Yes dames, de clearblue is ook positief en zegt 2-3 weken na bevruchting. Dus zit nu op 4 a 5 weken zwanger, wat ik zelf ook dacht. Nu niet meer testen en twijfelen. Jullie zijn mijn getuige ☺️
 
Ik ben nog steeds niet ongesteld. Symptomen blijven. Testen tot nu toe helaas negatief maar mischien te vroeg getest. Vandaag hcg wezen prikken dus ik heb nog hoop.
 
Thanks lieve dames. Ik duim voor iedereen die nog niet ongesteld is geworden. Dat er nog maar veel positieve testen mogen volgen!
 
Terug
Bovenaan