NOD december 2022

Acupunctuur klinkt wel goed als ik het zo lees. Baat het niet dan schaadt het niet toch (of is dit echt een oma opmerking haha) 
Oooh Panda ik help je hopen! Hoop zo voor je dat bloed uitblijft en je vrijdag een positieve test hebt. 
Ik ben er ook alweer helemaal klaar mee deze 2e wachtweek en dan heb ik mijn eisprong pas op cd16/17 gehad. Misschien dat ik zondag test en kan ook zijn dat het eerder wordt ? haha. Voel  ook nog steeds een constante aanwezigheid van lichte misselijkheid 
 
Kaat, vervelend he dat wachten! 
Ik heb dus meer afscheiding dan voorheen, denk ik. Het mindert na mijn eisprong nog niet erg. En heb daar de vorige bij mn vmk niet zo opgelet, dacht dat die was afgenomen.. en mijn borsten blijven groter en gespannen sinds de vmk. Of het valt me nu pas weer op. Ik heb echt geen idee op dit moment. Hopelijk ga ik de innesteling eind deze week weer voelen. Of ik voel niks, dan zal het wel niet zo mogen zijn. Afwachten maar. 
 
Wat fijn Zazoutwee!! ? Nu mag je echt gaan genieten hoor vind ik!
En wat klinkt het goed voor de meeste. Ik hoop het zo en duim met volle kracht.
Bedankt voor alle lieve berichtjes forumvriendinnetjes dat doet mij erg goed. Gister even alles eruit gegooid en nu weer met volle moed door! ??
 
Hoi iedereen,
gisteren lukte het me niet om hier een reactie te plaatsen, hopelijk nu wel.
vandaag ben ik 11 DPO en mijn test van vandaag is zoveel duidelijker dan gisteren ? https://ibb.co/Jk04Cc2 
 
Hoezo jezelf gek maken Lol. Maar hier word ik wel blij van. Ik heb echt last van witte afscheiding. Ik heb trouwens vaak het idee dat ik betere informatie/ uitleg tegenkom op Belgische sites... Zoals onderstaand. 
Is de eicel wel bevrucht, dan maakt het lichaam zich niet klaar om het baarmoederslijmvlies af te breken. De bevruchte eicel nestelt zich in de baarmoeder en vanaf dit moment begint de eicel met de aanmaak van het zwangerschapshormoon HCG. De nieuwe zwangerschap moet goed beschermd worden en daarom wordt er extra witte afscheiding aangemaakt door het lichaam. Ben je zwanger, dan is de kans dus groot dat je meer witte afscheiding aanmaakt.  

Duidelijk test Anirbas! Gefeliciteerd!!
 
@Anirbas ik zag het gisteren al! Wat fijn dat die nu zo duidelijk is!! Gefeliciteerd!!! ?
@zazou wat super fijn!! Fijn dat vertrouwen. Nu niet meer testen hè? Nogmaals gefeliciteerd, genieten! ? @JoyE nog even terug komend op je vraag over het hardlopen maar ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap tot 20 weken hard gelopen en toen werd het echt onaangenaam.
@noenoe poe naar hè dat wachten! Duurt echt lang! En hoop dat je gelijk hebt met je artikel. Nu valt het wel mee maar die twee kwakjes van vd week verklaard dan een heleboel. Sorry voor de tmi.
@kaat ze zeggen vaak dat als je heel erg gaat dromen en dan echt levensechte dromen dat je zwanger kan zijn. Heb ik me wijs laten maken. Ik hoop dat het een voorbode is!
@magzie hoe gaat die bij jou?? Vandaag Nod?!
Hier vandaag erg moe, vanochtend en begin vd middag erg duizelig, soms beetje zeurend onderin en hoofdpijn met vlagen. Hoeft niet persee zwangerschap te betekenen.
Wordt een spannend weekend voor veel van ons! Kijk natuurlijk altijd uit naar het weekend maar nu al helemaal!! ?    
 
Terug
Bovenaan