NOD december 2022

ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov   ?
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Panda: 5 dec
Magzie: 6 dec
Rch: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ?
Anirbas: 10 dec ?
Gebruiker 1010: 10 dec
JoyE: 10 dec
TMAAM: 11 dec
Noenoe: 11 dec
Minimin: 13 dec
Gansjegans: 15 dec
Lelietje: 17 dec
Unwritten: 17 dec
Kaat: 17 dec
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Ooohh... ik had deze avond wat krampjes bij mijn baarmoeder, maar echt zo duidelijk. Eigenlijk precies zoals ik het had toen ik zwanger was. Maar dit is wel heel vroeg. Ben benieuwd wat ik nu voel... ??
 
@kaat ik heb hetzelfde gehad vorige week op 3/4dpo!! En had het afgelopen maandag weer op 9dpo! Hele kleine prikjes
 
@TMAAM, dat geeft weer even een positief gevoel. Vond het spannend omdat het zo vroeg is.. dus dacht dat kan helemaal niet. Hopelijk dus gewoon een goed teken! Hoe voel jij je nu?? ?
 
Gisteren had ik mijn NOD, maar nog niks van menstruatie te bekennen. Ook niks van een zwangerschap te bekennen overigens? voel niks bijzonders. Ik heb nog niet getest want vorige maand was mijn menstruatie ook ineens laat. Had vanmorgen wel buikkrampen maar heb ook last van mijn darmen dus weet niet of het daaraan ligt of dat er toch?aan zit te komen.
 
Ik heb net een traantje gelaten bij de Kruidvat kinderboerderij reclame. Mag hopen dat het door een zwangerschap is anders ben ik wel echt emotioneel instabiel Lol
 
@ Arnibas en Zazou gefeliciteerd!!!!! ??? wat zijn jullie symptomen? ;) 
@ Panda hoe is t vandaag? 
@ TMAAM ah tot 20 weken nog! Kan me voorstellen dat daarna je buik teveel gaat bouncen haha. Hoe gaat t met jou? 
@ Noenoe haha dat heb ik ook hoor. Bij iets zieligs of moois meteen tranen. Maar dat maakt je toch een mooi gevoelig persoon ?
Ik word weer gek van mezelf. Als ik niet zwanger ben dan ga ik volgende ronde niks zeggen over alles wat ik voel want dan houdt m'n lichaam me gewoon voor de gek... nu voel ik dus m'n borsten. Niet echt pijnlijk maar beetje branderig bovenin en alsof ze heel groot en zwaar zijn. Ze voelen wel ietsje groter maar vergelijkbaar met toen ik aan de pil zat. Ook veel honger en zin in vet of zoet eten. Deze symptomen zouden natuurlijk ook allemaal premenstrueel kunnen zijn. Ik ga niet testen.. pas als ik paar dagen over tijd ben. Negatieve test zou nu teleurstellender zijn dan ineens ongesteld worden. 
 
Terug
Bovenaan