NOD december 2022

@Magzie, ergens fijn dat de menstruatie nog is uitgebleven! Hopelijk blijft het weg.. soms is juist geen signalen ook een goed teken. 
@Noenoe, herkenbaar haha. Ik moest 2 dagen geleden huilen omdat ik de lichtjes van de kerstboom zo mooi vond. Tsja, geen idee, hormonen denk ik dan maar. Jij bent al in een verder stadium, hopelijk gewoon een mooi teken van zwangerschapshormonen! 
@JoyE, Lastig zijn die symptomen he. Het is ook gewoon echt zo lastig te pijlen. Veel honger had ik ook. Kon toen echt 2 stukken taart op zonder misselijk te worden ervan haha. Enige verschil wat ik tot nu toe heb gemerkt, was bij PMS echt jeukende tepels en pijnlijke tepels en bij zwangerschap eerder gevoelige maar geen pijnlijke tepels, dit kwam pas in week 5. Ook had ik veel meer zin in seks toen ik zwanger was (super raar eigenlijk, misschien te maken met betere doorbloeding?) en anders heb ik dat eigenlijk niet in de weken na ovulatie. Dan is mijn lichaam zo gevoelig en wil ik niet dat mijn vriend aan me komt haha. Maar goed, ook dit zal wel weer elke cyclus een beetje anders zijn..
Ik stond vanochtend nog op met wat krampjes, maar dit is al aardig weggetrokken. Merk wel dat mijn darmen een beetje raar doen, dus dat zou het ook kunnen zijn. Heb normaal echt een regelmatige stoelgang, nu totaal niet. Heb inmiddels al een dag overgeslagen terwijl ik best veel vezels en fruit enz eet. Valt weer op voor mij, maar hoeft niks te betekenen. Ach ik word wel een beetje gek hoor van die symptomen.
De zon schijnt bij mij en dat doet wel goed, weer helemaal vertrouwen in deze maand ondanks de spanning en onzekere symptomen. Apart he wat het weer soms met je kan doen haha. 
@Panda, ben echt zo nieuwschierig hoe jij je nu voelt ook... 
 
@ Kaat ahja! Veel honger indd, vooral na t avondeten kan ik echt nog een heel stuk ijs op terwijl ik al veel gegeten heb en mn vriend al helemaal vol zit. Nou ik heb geen zin in seks haha, mijn vriend ligt elke ochtend met z'n stijve tokus tegen me aan maar hij komt er niet in ? in de vruchtbare week ben ik dan weer niet te houden. Borsten zijn nu meer gespannen maar niet pijnlijk ofzo, kan er ook gewoon in knijpen. Voelt meer als een druk/spanning zo'n 5-10 cm boven tepel. Voel het wel de hele tijd. Die steken in m'n onderbuik zijn wel minder geworden. Had vanaf 5-6 dpo tot gisteren soms best felle steken, ook als ik moest hoesten bijv.
Schijnt er bij jou een letterlijke of een figuurlijke zon? Haha. Wel heel fijn dat je je mentaal goed voelt! 
Fingers crossed!! 
 
@kaat ben benieuwd of je dan straks op 9dpo ook weer voelt en als ik van het weekend weet dat ik zwanger ben is dat wel positief voor jou!
@magzie spannend hoor!!
@noenoe slaat het de zwangerschap zijn hopelijk! Ga jij wachten tm maandag met testen?
@Joye nou ja er was nog nauwelijks een buik te zien maar was meer de bekken, echt steken dus was niet fijn. Was Corona toen en wou wel blijven sporten zolang het kon. Ben benieuwd of ik de aankomende zwangerschap (als die ons überhaupt gegeven is) hoelang ik mijn werk vol houd, ik geef sporten lessen namelijk ? herkenbaar alles wat je zegt, mocht het niet raak zijn dan ga ik hierna ook alles los laten, gewoon wijn drinken en niet meer alles opschrijven (zei ik vorige ronde ook ?) knap als je langer kan wachten dan Nod!
Op moment voel ik niet zo veel eigenlijk behalve de hoofdpijn die blijft sudderen en heb het idee dat ik m'n borsten soms voel. Even komende dagen afwachten maar denk dat ik niet langer dan zaterdag kan wachten met testen. Wou eigenlijk wachten tot zondag maar goed ga dan ook niet m'n menstruatie afwachten dus dan is die zaterdag ook wel positief. Zo denk ik nu, morgen kan weer anders zijn. Vind de tijd lang duren, gelukkig vandaag weer lange dag werken! En dan is het alweer donderdag.
 
Jeetje ondanks de teleurstelling ben ik alsnog de hele dag dit forum aan het refreshen. Ben gewoon zenuwachtig voor jullie allemaal. Het is zo gegund! ?
 
@ Klavertjes haha echt he.. ik ook weer. Misschien moeten we een whatsappgroep starten ?
@ TMAAM ik ga voor je duimen!
 
@Klavertjes doe ik ook! Ik wil echt weten hoe met jullie allemaal gaat! Op een of andere manier ben je toch wel verbonden met elkaar en leef je met elkaar mee ?
Er zijn hier een aantal mensen met veelbelovende symptomen! Hoop echt dat er veel cadeautjes zijn deze maand ?
Sinds vorige week vrijdag heb ik elke dag getest en de testen liepen altijd goed op. Vanmorgen een CB met weekindicator gedaan en die gaf 2-3 weken aan. Nu stop ik met testen, ik moet er maar in vertrouwen dat alles goed gaat. Vrijdag heb ik een afspraak bij de dokter om bloed te prikken en eind van de maand bij de vk. Spannend allemaal!
 
@ TMAAM haha thnx, maar ben vooral bang voor teleurstelling dus durf ook niet te testen. Cool! Wat voor sportlessen geef je? 
Als ik niet zwanger ben ga ik ook een glas gluhwein drinken volgende week ? heb maar een korte cyclus van 25 dagen dus ik heb maar een korte periode waarin het zou mogen 
 
Terug
Bovenaan