NOD december 2022

Nvlinder ? naar december dan maar! En je zal niet alleen zijn. Ik heb er ook weinig hoop op deze ronde.  December is wel een mooie maand. Mijn eisprong zou dan met kerst zijn. Mooie datum voor een bevruchting :p
Maar goed eerst nog maar deze ronde.
Panda dat klinkt wel als je vruchtbare periode. Dat slijm verschilt ook per periode heb ik het idee. Ik vind het ergens toch ook weer lastig zonder ov test haha. Denk ik zou het nu wel of niet. Nahja we gaan het zien. Panda en TMAAM samen op het wachtbankje! 
Ik heb dus wel een glas wijn op gisteravond. Voel me er wel rottig onder. Zo stom vlak voor eisprong. Dat het dan toch misschien een negatieve invloed heeft. Maar heb al maaaanden niet gedronken. Waa er een beetje klaar mee. Dacht duurt 1,5 uur om af te breken. Veel water bij gedronken. Als die sprong vandaag of morgen komt moet dat toch niet meer uitmaken?
 
Nvlinder ??
Ik heb hetzelfde gevoel als Pandalover. Gelukkig deze maand wel veel afleiding door activiteiten en de feestdagen. Dat geeft mij wel een hoop rust.
Noenoe ik begrijp je volkomen. Ik drink nu ook al ruim 6 maanden geen alcohol meer. Al vraag ik mij altijd oprecht af of 1 wijntje nou wat doet... Of je moet het exact timen op je eisprong? Maar lijkt mij dat er toch altijd wel wat uren tussen zit.
Mijn gevoel zegt dat 1 wijntje geen kwaad kan je moet ook een beetje lief voor jezelf zijn! 
 
Balen @nvlinder! Dikke knuffel.
Ik heb aan de ene kant wel goede hoop dat het komende maand wel gelukt is. Omdat ik vorige maand al dacht dat het raak was. Wou vanmiddag nog laatste ov test doen maar kwam er niet van en niet bij stil gestaan meer dus zonet één gedaan en hij wordt weer lichter. Vanmiddag nog seks gehad. Dus nu idd ook op het wachtbankje! Ik heb het wijntje wel laten staan dit weekend. Volgende ronde vruchtbaar met kerst dus dan ga ik gewoon wijn drinken, tenzij... zwanger natuurlijk ? de man heeft gister wel bier gedronken dus tsja afwachten maar
 
Ik sluit ook aan voor december. Afgelopen week ongesteld geworden na de miskraam met 12 weken vorige maand. Op 3 dagen na was deze cyclus even lang als voor de miskraam. Lijkt niet helemaal ontregeld gelukkig. Ik verwacht aankomend weekend ergebs mijn eisprong te hebben. In augustus was het in de eerste ronde al raak. Hopelijk is het ons snel weer gegund. Twijfel soms voor ovulatietesten maar heb een behoorlijk regelmatige cyclus.
 
Hallo Dames,
 
Ik zou me graag willen aansluiten. Wij zijn bezig voor een tweede en bij de eerste heb ik heel veel aan het forumgroepje gehad. Als zwangere, maar ook later met de baby's, dreumesjes etc. 


Mijn cyclus is de laatste maanden een beetje raar. De ene maand een korte cyclus van 24 dagen en dan de maand erna een 'normale' cyclus van 28 tot 30 dagen. Dit wisselt precies zo om en om af. Ik weet dus eigenlijk niet precies wat mijn NOD is maar morgen is dag 24 van mijn cyclus. 


De afgelopen maanden dacht ik steeds dat ik zwanger was. Pijnlijke borsten etc. Deze maand helemaal niets aan klachten,... en ineens dacht ik; hmmm dat is dus wel duidelijk anders dan de vorige maanden. Vanmiddag kreeg ik het ineens op mijn heupen en heb ik (met middagurine dus en al op dag 23) een early test gedaan en die heeft een licht streepje. Het is even turen maar hij is zeker niet spierwit. Ben zo benieuwd of het morgenochtend duidelijker is!!! Duimen jullie mee?! 
 
Ach junidochter wat verdrietig. Met 12 weken ben je juist zo blij dat je dat eerste trimester uit bent. Hopelijk komt het nu wel goed inderdaad. Wel fijn dat je cyclus snel weer op gang is. 
Zazou spannend! Heb je een foto van je test?
 
Terug
Bovenaan