NOD december 2022

Wij willen het sowieso wel voor kerst vertellen aan onze ouders, zij weten van de mk en met kerst aan onze broers en zussen want het valt op als ik geen wijntje drink en we vinden het fijn om het toch met hun te delen ook al gaat het nog mis
 
Aaahhh Minimin!! ? Knuffel en heel veel geluk in de volgende ronde!! Ik duim voor je!
TMAAM ik snap je helemaal. Ik ga nog steeds zo vaak naar de wc, soms alleen maar om te kijken of het nog gaat terwijl ik niet eens hoef te plassen ? wel fijn dat je het punt voorbij bent waar het eerder mis ging, die dag is voor mij morgen. Toch spannend!! En het zegt niks. Want het kan met 6 weken, 8 weken, 12 weken alsnog mis gaan.. Maar toch. Na zo'n eerste echo is het volgens mij 90% dat het goed gaat en dat voelt toch heel fijn.
Jij loopt dan iets voor op mij denk ik? Ik ging mijn "uitgerekende" datum berekenen (bizar om te zeggen!) en kwam op 20 augustus, jij?
Ik voel ook nog steeds mijn rug en af en toe steekjes heel laag of in mijn zij, maar vind het ook zo spannend.. Was het maar vast 3 weken later ?
 
TMAAM hoe was jouw streepje dan trouwens? Vond je het nog niet overtuigd? Ik had dus zelfs mijn (3) testen nog liggen van september, om de dag gedaan toen.. En mijn streepje was gisteren vergelijkbaar als met de laatste test van september, dat was 2 dagen voordat het mis ging.. Dus morgen is wat dat betreft dubbel spannend pfff! 
 
Ooh ik voel echt met jullie mee (De zwangeren). Die eerste weken zijn ook zo spannend. En onwerkelijk. Als je nog een test wil doen voor de gemoedsrust, gewoon doen!
Panda is ook een moeilijk keus. Ik weet niet wat ik zou doen. Zou willen wachten tot 7 weken maar duurt dan ook zolaaaang. Misschien kan je het wel vertellen en zeggen dat de eerste echo nog komt? Is ook wat jij zegt met 6 weken is het misschien vroeg voor een goed kloppend hartje en dan heb je misschien stress voor niks.
Spannend morgen ook weer!  
Ik heb nog niet weer getest. Is ook psychisch. Ging er al zo van uit dat het klaar was voor deze ronde. Maar dan nu ergens toch stiekem nog die hoop. Maar dan word ik liever ongesteld dan dat ik een negatieve test heb. Zou echt een teleurstelling zijn. Dan wacht ik liever totdat ik ruim over tijd ben om nog eens te testen. Is iets meer zekerheid. En ik heb dus nog steeds nul symptomen... 
 
Nou mijn early test was donderdag op dag 28 een streepje maar niet super dik of zo. Zaterdag cb gaf 1-2 weken zwanger aan (na bevruchting zeg maar). Bij mijn zoontje toen Kruidvat 2v5 gedaan, die was echt knal positief! Wist eigenlijk genoeg. Toch cb gedaan en die was toen al 2-3 weken zei mijn vriend (ik zelf weet het niet meer)! Dit was echter wel 2 dagen na Nod wss. 
Ik ga morgen gewoon even naar de Kruidvat en haal ik die 2v5 euro. Kan ik er morgen een doen en dan misschien van het weekend nog.
 
Aahh wel heel fijn dat de cb 1-2 weken zei. Ik vind die cb altijd heel spannend om te doen haha. Durfde die bij mijn andere zwangerschappen pas te doen zodra mijn streepje echt overduidelijk was! Ben benieuwd hoe jouw streepje dan op de kruidvat test is.
Ik heb mezelf net weer een klein beetje gerustgesteld. Ik bedacht me dat ik zelfs nog de foto had (ook net daarna genomen dus goed te vergelijken) van mijn 2e zwangerschap. Dat was op 12 of 13dpo. Mijn streepje van gisteren is veel duidelijker!!! Dan was toch misschien mijn NOD dit weekend.. Pfff je kan jezelf ook echt gek maken he. Vreselijk. Morgenochtend ga ik weer een test doen, ik ben nu alweer zenuwachtig..
Bij de andere 2 zwangerschappen deed ik mee aan moeders voor moeders en dan moet je ook bij aanmelding ter plekke zo'n test doen. Toen was ik iets van 6/7 weken en alsnog zenuwachtig voor de test haha! 
 
Ik ga door naar januari en stop even met lezen. Kan het even niet zo goed aan om al de andere berichten te lezen. Wens jullie alle goeds. Succes die wat nog in onzekerheid zitten. Ik ga me verstoppen in een hoekje ?
 
Terug
Bovenaan