NOD december 2022


@Noenoe, begrijp dat je liever nog even wacht met testen. Ik ben heel benieuwd of je toch mss wel zwanger bent .... nul symptomen is denk ik geen slecht teken? 
@Unwritten, dikke knuffel voor jou, hopelijk tot in het andere topic ?
Ook ik ga gewoon ongesteld worden, denk dat mijn lichaam mij al die tijd gewoon lekker voor de gek heeft gehouden. Ik heb echt buikkrampen zoals ik die vaker heb als ik ongesteld moet worden. Nog geen bloed, maar verwacht eigenlijk dat het elk moment komt. Kan me niet voorstellen dat dit te maken heeft met zwangerschap. ?‍?
 
Aaahh Kaat en Unwritten!!! Wat onwijs kut. Hele dikke knuffel! Kaat ik duim toch nog voor je hoor, je weet het nooit. Ik voel ook nog steeds van alles in mijn buik waarvan ik soms denk gaat het allemaal wel goed..
Weet iemand of naarmate het je zoveelste zwangerschap is je eerder last krijgt van banden etc?
 
 
OMGGGGGGG MEIDEN, IK KON HET NIET LATEN EN GING TESTEN MET EEN CB ULTRA VROEG... de test duurde zoooooo lang voor mijn gevoel, maar er staat gewoon ZWANGER!!!!!!! 
OMG ????????????
Plssssss laat deze blijven plakken, nu helemaal bang door die krampen vanochtend ?
 
Ik sta echt te trillen, ik kan gewoon niet geloven dat het gelukt is... en het is nog veel te vroeg eigenlijk om te testen... ben nu 9 DPO? Vorige keer pas bij 12DPO positief. Ik ben echt bang.... omg. ??‍? nu kan ik mee bang zijn met jullie.... ??
 
KAAAAAATTTTT IK ZEI HET TOCH!!!! ?? Wat super!!! Gefeliciteerd!! Ik snap je helemaal. Bij elke steek/kramp ben ik bang en elke ochtend sta ik op met zou ik bloeden.. Vreselijk he. Gelukkig ben ik enigszins gerustgesteld door mijn testen net maar het zegt natuurlijk uiteindelijk niks.
We moeten gewoon met elkaar hopen dat het goed gaat bij iedereen! ?? En zo'n streepje al op 9dpo is toch juist super goed!! 
 
ZazouTwee: ?
Nvlinder: 29 nov ? 
Danielle: 30 nov
Klavertjes: 5 dec ?
Magzie: 6 dec
Rch: 6 dec
Gebruiker 884: 7 dec
Bolleke: 8 dec ? 
JoyE: 9 dec ?
Anirbas: 10 dec ?
Gebruiker 1010: 10 dec
Panda: 11 dec ?
Mariek: 11 dec
TMAAM: 11 dec ?
Noenoe: 11 dec ?
Minimin: 13 dec ?
Gloriaa: 14 dec ?
Gansjegans: 15 dec
Lelietje: 17 dec ?
Unwritten: 17 dec ?
Kaat: 17 dec ?
Junidochter: 19 dec 
Keira: 29 dec
 
Hoe raar dat ik mag meedoen met jullie. ?????? beste cadeau ooit voor kerst. 
Action heeft echt nog maar een schaduwstreepje... die heb ik er nu net maar even achteraan gedaan. Maar goed, die gaat ook op 12,5 hcg en CB op 10 hcg. Spannend...... ????❤️ nu mijn NOD afwachten, hopelijk gaat het goed bij ons allemaal en krijgen we allemaal gezonde zomerkindjes ❤️
 
Terug
Bovenaan