NOD december 2022

Kaaaaaaaat ! Whoohooooooo hahahha. Wat een wondertjes hier zeg Lol. 
Die CB test lijkt ook eindeloos te duren voordat je wat ziet. Kramp hoeft ook niet alles te zeggen. Fingers crossed!
 
@Kaat oh ik zie het al de ultravroege dat is niet met een weken indicator toch? Maar 2 streepjes? Ik heb die ook nog liggen ik ga je morgen volgen...
 
Wat leuk om te lezen dat het bij zoveel van jullie raak is!??
 
Ik heb sinds een week bloedverlies. Mooi vanaf de 1e NOD dag. Dus ik dacht ahhh ik ben gewoon ongesteld geworden.
had met mezelf afgesproken pas te testen wanneer mijn menstruatie uit zou blijven, dus heb geen test gedaan.  
soms heb ik de eerste paar dagen van mij menstruatie weinig bloedverlies... echter... heb nu al 5 dagen iets bruinige afscheiding.. geen helderrood bloedverlies en met een inlegkruisje kan ik het makkelijk af.
normaal ben ik best hevig ongesteld...
Ik snap het niet helemaal ??? 
 
misschien geen of een slechte eisprong?.. iemand hier ervaring mee? 
 
Dankjewel Gansjegans!! Ik heb de CB ultravroeg digitaal gedaan, dus geen streepjes, maar gewoon zwanger/niet zwanger. Deze heb ik bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan, maar was toen pas 12DPO positief en nu dus al 9 dpo.. dat betekend dat ik nu 3 weken en 4 dagen zwanger ben... zo vreemd.. echt nog onwerkelijk..
Ik heb ook de action test daarna gedaan, geforceerd nog een keer plassen haha. Had het al weggegooid, want dacht... zal toch wel niks uitkomen. Maar action is echt heel licht nog.. maar dat is ook logisch. Ik hoop dat jij ook mag meedoen met deze kerstwondertjes. Hoe voel jij je nu? 
Noenoe, inderdaad wondertjes deze maand. Hopelijk ook nog steeds voor jou en blijft je menstuatie weg! 
 
Wauw @kaat!! Ik dacht het al bij jou! Gefeliciteerd!!!! Hopelijk blijft deze plakken idd!! Spannend hè? Denk ook goed teken zo vroeg al positief. ❤️


Ik moet nog naar de Kruidvat maar voel me niet helemaal top. Erg duizelig, moe en hoofdpijn. Maar ik ga zo wel.
@rch ik had 2,5 week na de vmk 2 dagen  beetje bruinige afscheiding/vocht verlies, heb ik normaal nooit. Menstruatie was daarna normaal. Miss dat een test je meer duidelijkheid geeft?
 
@panda nog even terugkomend op je vraag, volgens onze berekening 18 augustus ? 4w3d vandaag dus, hetzelfde als jou dan Kaat!? ?
 
@Kaat oh toch weer een andere dan die ik heb liggen. Ik heb de ultravroege met streepjes op hoeveel hcg is die positief? Of weet je dat niet haha. 
Ik voel me verder wel oke, vandaag weer aan het werk. Heb wat kleine krampjes/ steekjes nog wel onderin mijn buik. Hele weekend ook wat krampjes gehad en last van mijn rug. Mijn borsten zijn ook nog steeds heel erg gevoelig en groot ( whahaha), maar dat hab ik altijd eigenlijk na de eisprong dus ik weet niet zo goed of dat een symptoon is. 
 
Terug
Bovenaan