NOD december 2022

@TMAAM, dankjewel ❤️. Ik voel me wel echt al veel meer zwanger dan bij de vorige, dus ik denk wel echt dat dit goed zit... gelukkig heb jij er ook een goed gevoel over. 
Ik loop een weekje op jou achter, ik ben 3 weken en 4 dagen. Dus 24 augustus uitgerekend ongeveer. ?
 
@Rch ik had bij m'n eerste zwangerschap op m'n nod helder bloedverlies dus dacht gewoon ongesteld, 3 dagen daarna heel minimaal bruin.. dus om het uit m'n hoofd te zetten toch een test gedaan. Hartstikke positief!! Dus zou toch een restje wagen;) wie weet!!!
 
de rest van harte gefeliciteerd! Wat een vruchtbare maand zo zeg!! Heel leuk!
klein steekje jaloezie hier ook hoor;)
ik zit vandaag op cd 10, dus ga weer starten met ovulatietesten
 
@Gansje, Die ultravroege met streepjes heb ik niet eerder gehad... wel een normale van CB met streepjes, maar die heeft echt veel HCG nodig, volgens mij 25. Hopelijk zijn die krampjes een goed teken! Het is echt lastig om te onderscheiden.. ik riep vanochtend ook nog dat ik ongesteld ging worden .... hopelijk blijft het nu lekker 9 maanden weg haha. 
 
 
@AnnaW, jou NOD is dan denk ik eind deze maand? Wellicht doe je nog gewoon met ons mee :) Veel succes met de ovulatietesten. 
 
Gefeliciteerd Kaat! Jeetje, wat veel positieve testen haha.
Ik ben begonnen met ovulatietesten en temperaturen. Temperatuur is rond.de 36.5 en 36.4. Nu 3 dagen 36,6, dus m'n app heeft er maar meteen van gemaakt dat 9 dec m'n eisprong was. (Dag 10 in cyclus). Ovulatietesten zijn niet zo donker als t teststreepje, dus ik verwacht m'n eisprong nog...cyclus is rond de 29/30 dagen dus dan is een eisprong op dag 10 wel vroeg.
Duss....test en temperatuur maar even door en ben heel benieuwd.
 
Voor de zwangeren: hoeveelste poging was t? Ben wel benieuwd.
 
 
[quote quote=10596342]@panda nog even terugkomend op je vraag, volgens onze berekening 18 augustus ? 4w3d vandaag dus, hetzelfde als jou dan Kaat!? ?[/quote]
Grappig, ik ben op dezelfde dag uitgerekend, ik ken de exacte datum omdat ik ivf heb gedaan. ?
@kaat ik was hier nog de berichten van het weekend bij aan het lezen en ik had de hele tijd het gevoel dat je zwanger was! Ik heb ook (als enige symptoom) sinds de innesteling last van buikkrampen, en ik was er ook van overtuigd dat het niets ging zijn. Maar blij om te zien dat je nu bevestigd is dat je zwanger bent!
@pandalover ik zit met hetzelfde dilemma als jou. Ik wil het met kerst vertellen aan onze familie maar ik ben dan 6 weken (en een dag). In principe kan ik wrs wel 6 weken een vroege echo krijgen als ik het vraag. Maar ik heb schrik dat ik dan slecht nieuws ga krijgen en de feestdagen voor mij in het water vallen. Anderzijds voelt het niet zo fijn om al iets te zeggen met Kerst voor een echo te hebben gehad.. ik ga het sowieso dan wel vertellen maar twijfel echt over vroege echo wel of niet. In zou het wel al fijn vinden als bbz toch al uitgesloten kan worden, dat zou al één zorg minder zijnw
 
Gefeliciteerddd!!!! @kaat-. Ik wist het! klonk echt super positief al je klachten, gelukkig is het ook positief op de test. Geniet er maar lekker van.
@Keira bij mij is het de 2e ronde van "echt" proberen raak.
IK heb sinds 2 dagen zo last van mijn bilspieren. Een spierpijn gevoel echt vervelend vooral in de avond met het slapen. Verder nog altijd last van duizeligheid, nu is het vooral in de avond ipv in de middag. testen lopen ook mooi op. Denk dat ik op NOD nog een laatste test doe van CB met wekenindicator en dan laat ik het testen los.?
 
Terug
Bovenaan