NOD december 2022

@AnnaW ik ga toch maar een test doen.. normaal vrij heftige menstruatie van 10-12 dagen.. nu nauwelijks iets 5 daagjes.. 
Super gaaf om het met kerst al te kunnen vertellen dames ?? Wat zal jullie familie blij zijn! 
 
Dankjewel meiden. Voor nu voelt het nog super onwerkelijk en ben als de dood voor mijn NOD dag, maar ik ga er ook proberen van de genieten, dat zeker!! ? Ook zo blij dat ik dit met jullie kan delen. 
@Rch, benieuwd wat eruit komt! Hou je ons op de hoogte! 
@Keira, dankjewel! Jij ook weer een spannende periode, hopelijk sluit jij je 29 dec bij ons aan! Het is een vruchtbare maand haha.
@Arnibas, thanks!! haha zelf ook het gevoel maar zo bang voor schijnzwangerschap ?. Gelukkig zat mijn intuitie goed.
Met kerst ben ik nog maar 5 weken... dat vind ik wel echt spannend. Met 5 weken kreeg ik vorige keer bruin bloed. Hopelijk blijft het nu gwn weg en kan ik genieten van kerst en oud en nieuw ?
 
O hahaha was te enthousiast, draaide het om ? @kaat 
@rch bedoelde eigenlijk dat er miss juist wel meer in je lichaam gaande is, maar in positieve zin ?
Ik voel me beter dan vanochtend, net nog een test gedaan met die 5v2 vd kruidvat en 2 dikke strepen! Dit voelt wel goed ?
 
@Anirbas o kijk! Dat is wel handig haha! Vorige zwangerschap werd de datum 1 dag naar achter geschoven dus ben benieuwd straks!
 
@ Kaat AAAHHH IK WIST HET!!! Je kan je lichaam dus toch gewoon vertrouwen he! Super gefeliciteerd  ????
Allemaal zomerkindjes indd. Ik ben 22 augustus uitgerekend. Zullen we allemaal contact houden met elkaar? Lijkt me wel heel fijn in ieder geval  ?
@ Keira voor mij was het ronde 2 voor 1e kindje. ❤️ 
 
[quote quote=10596445]@ Kaat AAAHHH IK WIST HET!!! Je kan je lichaam dus toch gewoon vertrouwen he! Super gefeliciteerd ???? Allemaal zomerkindjes indd. Ik ben 22 augustus uitgerekend. Zullen we allemaal contact houden met elkaar? Lijkt me wel heel fijn in ieder geval ? @ Keira voor mij was het ronde 2 voor 1e kindje. ❤️[/quote]
Er is een topic 'Uitgerekend augustus 2023' onder de categorie zwanger zijn. We zouden daar kunnen contact houden!
 
@TMAAM, wat super fijn dat je een knaltest had, dat moet vertrouwen geven!
Is het handig om "om de dag" te testen vanaf nu voor mij? Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik vind het megaspannend of het lijntje goed oploopt, daar ging het vorige keer ook mis. 
@JoyE, lijkt me sowieso leuk om contact te houden, moeten bij zwanger zijn maar even een forumpje aan maken o.i.d.
Ik ben heel benieuwd ook hoe het bij de anderen gaat lopen. Hopelijk volgen er snel meer! 
@Keira, bij mij ronde 2 na de mk. Sinds juni dit jaar bezig :)
 
Terug
Bovenaan