NOD december 2022

Ooh meiden, wat een nieuws allemaal! Hier nog geen bloed. En ik moet zeggen dat ik me wel vaag misselijk voel nu en last van borsten heb, maar misschien is dat wishful thinking met al die zwangerschapsaankondigingen hier :)
En nu denk ik helemaal het zal toch niet.. dat kan toch niet met al die zwangeren hier. Ons groepje zit wel ruim boven de statistieken.  Ik hou jullie op de hoogte.....  
 
Kaat twijfel om vanavond al testen. Of beter tot morgen te wachten en dan met ochtendurine of maakt dat niet meer uit na NOD?
 
Na NOD zou het niet heel veel moeten uitmaken, kan wel misschien wat lichter uitvallen dan met ochtend urine. Maar zo een ultravroege test die jij gedaan hebt, die zou sowieso moeten pakken. Ben zenuwachtig voor jou ??? hou ons op de hoogte! 
 
Spannend Noenoe!! Ik had op NOD smiddags getest. Wel belangrijk om niet heel veel te drinken zodat urine niet teveel verdund is :) ???
 
Ik wil morgenochtend gaan testen maar eigenlijk is al het vertrouwen weer weg gezakt... De krampjes en rugpijn zijn inmiddels verdwenen dus ik heb geen hoop meer.
 
Terug
Bovenaan