NOD december 2022

@gansjegans, je hebt nu precies hetzelfde als wat ik had... ik voel het ook niet dehele dag. Juist mss een goed teken dat het vlagen zijn ipv aanhoudende kramp? Laat je niet gek maken, heb ik ook gedaan. ??
 
@Joye goed idee! Leuk!
Hey @froetie!! Wat lief dankjewel! Hoe is die met jou?
@noenoe ik dacht voorbij Nod niet meer uit maakte of het ochtend urine was. Dacht early test sowieso met ochtend urine moest. Alleen even kijken of je niet te veel hebt gedronken van te voren.
 
Na mijn boosheid en verdriet vanochtend toch even een berichtje. Ik vind t zo fijn voor jullie allemaal ? wat een mooie maand! 
Gunde het alleen mezelf ook.. 
En ik zit eigenlijk nog steeds in twijfel. Het is geen menstruatie zoals 'normaal' in hoeverre ik het kan bepalen op basis eerdere. Ik vloei bijna niks sinds zaterdag maar dus wel al drie dagen, kan goed rond met een inlegkruisje.. Misschien is mijn lichaam nog erg in de war van de vmk. Ik mag in elk geval morgen terug naar mijn arts om te kijken hoe en wat. Ik verwacht een nieuwe ronde medicatie, maar wie weet gaat ze me nog verrassen. Geen idee eigenlijk wat ze nu op een echo zouden zien, maar we wachten het dus nog maar even af.☺️
 
@TMAAM, wow dat is wel laat... ? wilde je niet eerder? Of kon je niet eerder??hoe ver ben je dan? 
@gansjegans, meen je niet!!!!!! Wat goed, dat betekend dat je zwangerschapstest waarschijnlijk ook positief zal zijn. ? ben nu heeeeel benieuwd. ?
@Unwritten, super lief van je dat je nog een berichtje stuurt. Je hebt ook wel wat meegemaakt en ik gun het je ook ontzettend. Misschien moest je lichaam deze maand even resetten en is het volgende maand raak net zoals bij mij. Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt ❤️. Ik denk dat we allemaal weten hoe het voelt dat het niet gelukt is deze maand en we zijn er voor je. ??
 
Nou ....een witte test..  had geen early meer.  Een gewone Action test nu.
Dus of menstruatie komt alsnog 1 deze dagen (morgen cd31) of misschien toch late innesteling of lage hcg aanmaak en daarom geen resultaat. Pfff ga rest van week maar afwachten hoor. Wanneer in het weekend nog geen menstruatie dan maar weer een test. 
 
Terug
Bovenaan