NOD december 2022

Zoooo dames. Dat was flink bijlezen na een dag werken. En WoW! Gewoon weer positieve testen erbij in de groep. Super gefeliciteerd!
Ik had vandaag een hele vrolijke dag. Voel me lichamelijk goed. Aan de ene kant beangstigt dat me soms maar aan de andere kant probeer ik te genieten van elke dag dat ik nog niet misselijk ben. Ik baal wel stevig dat ik pas 2 Jan voor de echo mag. Als ik dan nu lees dat anderen 5 Jan gaan terwijl ik al 2 weken weet dat ik zwanger ben. Gezonde jaloezie zullen we maar zeggen ?
 
Lijkt me zeker heel leuk om contact met elkaar te houden!! :) wat mij betreft is een app groepje ook een optie, maar niet iedereen vindt dat fijn dus wat jullie willen! 
TMAAM dat klinkt inderdaad echt nog heel ver weg!! Al ging ik zelf ook uitrekenen en kom ik ook inderdaad op de week na oud en nieuw uit. Pfff! Gelukkig genoeg plannen aankomende weken om de tijd hopelijk redelijk snel door te komen. Volgende week high tea bedacht ik me ineens. Ik snel restaurant gebeld of ze voor iedereen de dingen die je als zwangere niet mag konden skippen zodat het niet opvalt haha. En nu maar hopen dat ze het goed genoteerd heeft en er niks over gezegd wordt ?
Gansjegans wat spannend!! Meestal wordt er wel gezegd dat een ovulatietest ook positief is bij zwangerschap!
Aaahhh Unwritten het is ook echt onwijs kut, ik begrijp je helemaal. Afgelopen maanden was ik ook steeds zooo teleurgesteld, vooral na die vmk, dan heb je toch meer hoop.. Hopelijk voor jou echt de volgende ronde!!
Oooohhh Noenoe wat kut!!! ?? Maar wie weet toch late eisprong? Of wist je deze zeker? (ik hou het allemaal niet meer bij ?). Ik had dus ook cd31 's avonds negatieve test en cd35 positief! Dus wie weet?!
Rch neeeee wat super!! Gefeliciteerd!! Maar lijkt me ergens ook wel stressvol als je al een paar dagen bloedverlies /bruinverlies hebt! Hopelijk gaat het gewoon alsnog goed! De test is vast niet voor niks knal! 
Pfff ik ben weer een beetje in de stress. Mijn oudste was net iets te enthousiast en beukte zijn knie in mijn buik, net onder mijn navel. Ik heb meteen lopen Googlen maar als ik het goed begrijp zit mijn baarmoeder /het vruchtje nu heel laag achter mijn schaambeen dus zou het niet erg moeten zijn? En pas vanaf 12 weken komt ie er bovenuit. Ik durf niks meer te doen onderhand ? terwijl dat bij mijn eerste 2 zwangerschappen compleet anders was en ik zelfs tenniste tot 27/30 weken..
Zazoutwee aaahh ja dan had je gewoon wat langer moeten wachten met testen ? Nee hoor grapje! Hoe ver ben jij dan als je de echo hebt? Ik ga überhaupt pas donderdag aanmelden bij de verloskundige dus ik heb nog geen idee. Morgen zit ik op cd38 en ik ben dus echt heeel blij als het woensdag is. Gelukkig morgen lekker druk dagje op werk op een positieve manier dus genoeg afleiding. 
 
Hahah ja je hebt gelijk Panda. Maar het is dit keer ook wel echt lang ertussen hoor. Bij mij zoontje testte ik op NOD in het weekend, belde ik di de verloskundige en was de echo binnen 3 weken. Op basis van mijn eigen berekening ben ik dan 8+4. 
Ik kon het niet laten en heb toch een mailtje gestuurd of ze als ze een uitvaller in de planning heeft in de week tussen kerst en oud en nieuw, misschien aan mij wil denken ?
 
@pandalover ? heb vandaag geen bruine afscheiding meer gehad... ik kan voor de zekerheid over een paar dagen nog een test doen? maar voor alsnog denk ik dat het goed zit. Tenzij ik echt duidelijk bloed ga verliezen 
 
Ik zit trouwens vandaag op cyclus dag 38 dus maar 1 dag voor jou (wel met een kortere cyclus denk ik? Gemiddeld 25 zegt mijn app). Dus ik heb inderdaad bizar vroeg getest haha. Weet jij denk je wanneer de bevruchting was? Ik denk 16 of 17 nov. 
 
ZazouTwee ja dat scheelt dan wel ruim een week. Ik denk zelf dat mijn eisprong 26-27 november was gezien afscheiding en symptomen. Afgelopen rondes was mijn lf maar 10 dagen dus vandaar dat het voor mij al vroeg spannend werd en in eerste instantie 6/7 dec mijn NOD was, gezien die lf. Maar eigenlijk was ik toen dus pas 9/10 dpo. Dus ik hou nu een NOD van 11 dec aan en zou dan nu 4,1 wkn zijn. En nu ik dit typ heb ik besloten vanaf nu op die manier te tellen haha, zolang de termijn nog niet bepaald is. Klinkt veel positiever dan cd37. Maar ben zo blij als ik cd38 gehad heb.. Stom he, want het zegt helemaal niks. En mijn streepje vanmorgen was echt zoooo wel duidelijker dan het streepje toen rond dezelfde termijn, dus hopelijk een goed teken! 
 
Terug
Bovenaan