NOD december 2022

@junidochter wat verdrietig zeg. Ik hoop dat jullie gauw een goede zwangerschap tegemoet gaan.
Mijn cyclus na de vmk in aug was ook maar 27 dagen ipv 29/30 dagen. 
@zazou ik zie ook zeker wat. Hopelijk loopt gauw op zodat je wat meer zekerheid hebt! Ga duimen voor je!
 
@Nvlinder, wat jammer! Op naar de volgende ronde, hopelijk dan meer succes ?
@zazou, alvast voorzichtig proficiat! Er staat idd een licht streepje. 
 
Spannend hoor, Zazou! 
En Nvlinder, erg jammer:( 
 
Vandaag is m'n NOD, maar aangezien m'n cyclus tussen de 26 en 30 dagen is, wacht ik tot morgen. Vandaag is cyclusdag 29.
Heb sinds vanochtend aan de linkerkant, richting lies een zeurderig gevoel. Ook bij vagina zo'n week gevoel, maar dat heb ik ook bij menstruatie.
Heb geen symptomen, ruik alleen sinds gister een geur wat ik niet kan plaatsen: zurig. Zei al tegen m'n vriend dat hij stonk ? maar ruik t nu ook bij mezelf haha..met zeep en alles gewassen maar de geur gaat niet weg.
 
Naja, we zullen zien 
 
Wat fijn @zazou! Streepje is een streepje. Hopelijk blijft het goed gaan!
@Keira spannend!!! 
Zaterdag op zondag eisprong gehad, sinds zondag ook last onderin en gister hele kleine steekjes. Ik wou ook niet op dingetjes gaan letten maar ja wordt wel lastig zo ?     
 
Ik weet mijn NOD niet meer, heb nog nooit regelmaat gehad dus toen ik na de letrozol vandaag terugging bleek ik al een groot ei te hebben, die springt dus hopelijk deze week. Wanneer zou mijn nod dan zijn? Ik was echt verbaasd dat ie al zo groot was.. rechts zat overigens niks dus het is alles of niets. Heb amper twee weken geleden een vmk gehad, eerste kindje dus het is sowieso een dikke vette rollercoaster. 
 
@Keira @TMAAM, zo herkenbaar, haha!
Mijn eisprong was ergens vorig weekend en gisterenavond voelde ik krampjes aan de linkerkant achter mijn lies. Verder voelde het net zo aan alsof mijn menstruatie eraan komt, maar deze zou pas volgende week beginnen.
Hopelijk zijn dit voor ons allemaal goede signalen en maken we onszelf niet gek! ?
 
Zazou wat fijn! Voorzichtig Gefeliciteerd ?
Die steekjes die mensen hierboven omschrijven herken ik ook. Paar dagen gehad maar nu geen last meer.
Panda hoe gaat het bij jou?
Hier nog steeds stabiel en weinig verandering. Afscheiding is het zelfde en loopt naar mijn idee nog niet terug richting menstruatie?
Afgelopen 2 cyclussen waren 28 dagen als ik daar vanuit ga zondag nod. Natuurlijk alle cyclussen ongeveer 4 dagen voor nod lichte spotting..
Ik hou het niet meer jongens..?
 
Terug
Bovenaan