NOD December 2023

Na 12 rondes en heel veel tranen, heb ik vanochtend eindelijk voor het eerst een positieve test gekregen, ondanks diagnose van 2 geblokkeerde eileiders...

5 testen gedaan en daarna alsnog digitale...

Mooiste wonder.....

Het lukt mij niet om foto toe te voegen
Wow geweldig gefeliciteerd, kan me voorstellen dat die uit onverwachte hoek komt na de uitslag van je eileiders.. fijne zwangerschap gewenst!

Vanmorgen toch maar weer getest...aangezien ik nog steeds geen spotting heb gehad en dit in alle maanden ervoor wel zou hebben rond deze tijd. En...vriendin van me zegt het ook: er is toch wel echt iets te zien. Geen indrooglijntje, want dit was echt rond 7-8 min na de test en test was zelfs nog een beetje nat.
Onderste is gisteren en bovenste is vanmorgen. Straks even early test halen en dan morgenochtend nog maar even een keertje kijken. Want ik twijfel toch nog. Bij mijn eerste had ik een week na innesteling echt een knal-test.

406311250_10160807600948145_7657106102000604671_n.jpg

Laatst bewerkt:
Vanmorgen toch maar weer getest...aangezien ik nog steeds geen spotting heb gehad en dit in alle maanden ervoor wel zou hebben rond deze tijd. En...vriendin van me zegt het ook: er is toch wel echt iets te zien. Geen indrooglijntje, want dit was echt rond 7-8 min na de test en test was zelfs nog een beetje nat.
Onderste is gisteren en bovenste is vanmorgen. Straks even early test halen en dan morgenochtend nog maar even een keertje kijken. Want ik twijfel toch nog. Bij mijn eerste had ik een week na innesteling echt een knal-test.

Dit lijkt wel echt een lijntje! Een voorzichtige gefeliciteerd!

Dit lijkt wel echt een lijntje! Een voorzichtige gefeliciteerd!
Kan het eigenlijk nog niet geloven of bevatten. Vooral omdat ik me al maanden gek maak dat het bij mij gewoon heel lastig zou zijn door dat rommelige bloedverlies steeds en korte luteale fases. Dit komt ook omdat ik 10 jaar geleden na het stoppen met de pil (waar ik ook steeds bloedingen van kreeg) bijna 2 jaar erover heb gedaan om mijn cyclus weer terug te krijgen. Er is toen een atrofie van het baarmoederslijmvlies vastgesteld. Maw: het bloedt snel omdat het eigenlijk 'te dun' is en er -waarschijnlijk- te weinig receptoren aanwezig zijn om soms goed te reageren op hormomen. Heb ook afspraak staan bij Gyn op 21 december voor een echo door deze voorgeschiedenis om toch het baarmoederslijmvlies te checken. Dat ik in 2020 toch zwanger ben geraakt van mijn dochter heb ik altijd als een 'wonder' beschouwd.

Nu maar weer afwachten... 24 uur duurde nog nooit zo lang.

Oh spannend! Wellicht een late eisprong gehad? Of een wat latere innesteling?

Hier vanochtend een tijdje steekjes onderin mijn buik gehad, wat wat uitstraalde naar onderen. We wachten nog maar geduldig af!

Terug
Bovenaan