NOD December 2023

Ha allemaal,

Mijn NOD was afgelopen zaterdag, maar vooralsnog geen positieve testen en ook nog niet echt ongesteld. Sinds gisteravond is er wat rozeverlies, maar nagenoeg niks eigenlijk. Vanmorgen 1 druppel oud bloed verloren, en hierna ook nagenoeg niks.. heel af en toe wat rozige afscheiding.. maar minimaal...

Ondertussen is dit cyclusdag 41, en ben ik 6 dagen overtijd... ondanks dat ik met ovutesten mijn piek had gevonden (23 nov), weet ik nog altijd niet waar ik aan toe ben...

Iemand die dit herkend? Iemand ervaring met een langere luteale fase? Ergens hoop ik natuurlijk nu dat dit een innestelingsbloeding is, maar nu de cyclus al zo lang duurt geloof ik dat niet echt meer... hopelijk breekt morgen gewoon eindelijk de menstruatie door... dan kan ik aan de nieuwe cyclus beginnen,, deze heeft lang genoeg geduurd...

Jeetje, lange cyclus. Dat is dan inderdaad al heel lang wachten :(
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

Nou… Hier ook nog steeds geen duidelijkheid.

Ik voel me mega moe, wat ik herken van mijn vorige 3 zwangerschappen (waarvan 1 mk). Maar steeds test ik negatief. Ben nu 1 dag overtijd (dag 29 nu), maar vorige 2 cycli waren maar 25 dagen. Eisprong was nu wel op dag 14, dus denk dat de “termijn” wel klopt. Hoe dan ook: ik voel me zwanger, ben dus overtijd, maar test negatief.

Super irritant, dat wachten op die menstruatie!

Hallo allemaal,

Ik dacht dat mijn nod afgelopen donderdag was. Toen had ik vrijdagochtend een negatieve test. Mijn vorige cyclus was 31 dagen ipv 28 dus ik dacht laat ik wachten tot zondag. Nu heb ik vandaag (maandag) een test gedaan met die van 2v5 van de kruidvat en is de test nog steeds negatief.. zouden jullie nog een andere test proberen bijv van clearblue of gewoon nog even afwachten .

Hallo allemaal,

Ik dacht dat mijn nod afgelopen donderdag was. Toen had ik vrijdagochtend een negatieve test. Mijn vorige cyclus was 31 dagen ipv 28 dus ik dacht laat ik wachten tot zondag. Nu heb ik vandaag (maandag) een test gedaan met die van 2v5 van de kruidvat en is de test nog steeds negatief.. zouden jullie nog een andere test proberen bijv van clearblue of gewoon nog even afwachten .
aangenaam je al 2 negatieve test nu hebt zou ik denk gewoon even afwachten

Hoi meiden,
Hier ook een gek verhaal..
rond 8 december had ik een redelijk gelijke streep met de controle streep op mijn ovulatie test en 9 december ook.. maar verder geen tekenen van vruchtbaar slijm ect ik was toen ook goed ziek ( griep) . Nu had ik dit weekend ineens vruchtbaar slijm ofja jullie weten vast wat ik bedoel van die doorzichtige afscheiding waar je lange draden mee kan trekken vrijdag had ik dat en zaterdag dus dacht gister zondag zal is voor de gein een ovulatie test doen… en ja hoor knal positief ! Heel gek want ben wel onregelmatig ongesteld maar wordt het altijd ergens rond de 20-25 ste van de maand. Nu ben ik bang dat ik weer als van ouds door de griep een hele lange cyclus ga hebben! Helaas ben ik niet bekend met foto’s plaatsen hier anders konden jullie mee kijken . Nou ja heb ik weer even geklaagd dus ben bang dat ik nog +- 14 dagen moet wachten tot ik iets weet of wie weet zet de ongesteldheid wel gewoon eerder door! We hebben iig gister “ gezellig gemaakt in bed” en vandaag weer een ovulatie test gedaan en was het steekje iets lichter dan de knaller maar nog redelijk donker.

Iedereen succes met wachten en meiden die ongesteld zijn balen !!!! Veel geluk in de volgende ronde

Terug
Bovenaan