Ik ben ongesteld geworden, dus ik ga door naar januari! Ik duim voor heel veel positieve testen voor jullie deze maand!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ooh wat balen! Nooit leuk! Had zo gehoopt dat het een goed teken was dat je nog niet ongesteld was ! Succes de volgende ronde !!Ik ben ongesteld geworden, dus ik ga door naar januari! Ik duim voor heel veel positieve testen voor jullie deze maand!
Hoi meiden,
Hier ook een gek verhaal..
rond 8 december had ik een redelijk gelijke streep met de controle streep op mijn ovulatie test en 9 december ook.. maar verder geen tekenen van vruchtbaar slijm ect ik was toen ook goed ziek ( griep) . Nu had ik dit weekend ineens vruchtbaar slijm ofja jullie weten vast wat ik bedoel van die doorzichtige afscheiding waar je lange draden mee kan trekken vrijdag had ik dat en zaterdag dus dacht gister zondag zal is voor de gein een ovulatie test doen… en ja hoor knal positief ! Heel gek want ben wel onregelmatig ongesteld maar wordt het altijd ergens rond de 20-25 ste van de maand. Nu ben ik bang dat ik weer als van ouds door de griep een hele lange cyclus ga hebben! Helaas ben ik niet bekend met foto’s plaatsen hier anders konden jullie mee kijken . Nou ja heb ik weer even geklaagd dus ben bang dat ik nog +- 14 dagen moet wachten tot ik iets weet of wie weet zet de ongesteldheid wel gewoon eerder door! We hebben iig gister “ gezellig gemaakt in bed” en vandaag weer een ovulatie test gedaan en was het steekje iets lichter dan de knaller maar nog redelijk donker.
Iedereen succes met wachten en meiden die ongesteld zijn balen !!!! Veel geluk in de volgende ronde
Een ovulatie test is ook knal positief bij een zwangerschap!! Dus zou even een zwangerschapstest doenHoi meiden,
Hier ook een gek verhaal..
rond 8 december had ik een redelijk gelijke streep met de controle streep op mijn ovulatie test en 9 december ook.. maar verder geen tekenen van vruchtbaar slijm ect ik was toen ook goed ziek ( griep) . Nu had ik dit weekend ineens vruchtbaar slijm ofja jullie weten vast wat ik bedoel van die doorzichtige afscheiding waar je lange draden mee kan trekken vrijdag had ik dat en zaterdag dus dacht gister zondag zal is voor de gein een ovulatie test doen… en ja hoor knal positief ! Heel gek want ben wel onregelmatig ongesteld maar wordt het altijd ergens rond de 20-25 ste van de maand. Nu ben ik bang dat ik weer als van ouds door de griep een hele lange cyclus ga hebben! Helaas ben ik niet bekend met foto’s plaatsen hier anders konden jullie mee kijken . Nou ja heb ik weer even geklaagd dus ben bang dat ik nog +- 14 dagen moet wachten tot ik iets weet of wie weet zet de ongesteldheid wel gewoon eerder door! We hebben iig gister “ gezellig gemaakt in bed” en vandaag weer een ovulatie test gedaan en was het steekje iets lichter dan de knaller maar nog redelijk donker.
Iedereen succes met wachten en meiden die ongesteld zijn balen !!!! Veel geluk in de volgende ronde
Oh dat heb ik nog niet gehoord! Dan wacht ik het nog maar even af..Ja elke 2 dagen maakt je lichaam als je zwanger bent een stofje hcg meer aan heb ik gelezen!
Nee niet zwanger voel me ook totaal niet zwanger.. al wil ik vanalles voelen hihi! Heb nog niet getest ( zwangerschap test ) wel net nog een ovulatie test gedaan om te kijken of die nog positief zou zijn maar die is niet meer positief dus gewoon late ei sprong. Hele lange cyclus deze maand.Een ovulatie test is ook knal positief bij een zwangerschap!! Dus zou even een zwangerschapstest doen
Aah jammer, dan had de ovulatie test idd nog positief moeten zijn. Want veel afscheiding (zoals tijdens ovulatie) kan ook een symptoom zijn. Hopelijk volgende ronde raak duim voor je!Nee niet zwanger voel me ook totaal niet zwanger.. al wil ik vanalles voelen hihi! Heb nog niet getest ( zwangerschap test ) wel net nog een ovulatie test gedaan om te kijken of die nog positief zou zijn maar die is niet meer positief dus gewoon late ei sprong. Hele lange cyclus deze maand.