NOD December 2023

Daar ben ik inderdaad ook mee bezig sinds ik gestopt ben met de pil, bijhouden van mijn cyclus in een app, oa ook de afscheiding goed in de gaten houden. Dat geeft me al wel wat inzichten.

Ik wil ook het ook in eerst instantie zonder ovulatietesten proberen. Snap heel goed als mensen het wel gebruiken hoor, maar voor mij geeft dat voor nu nog iets teveel "druk". Probeer er inderdaad ook ontspannen in te gaan de eerste rondes.

Ps. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam kan aanpassen haha? Ik krijg het maar niet gevonden.
rechts boven in beetje zie je als t goed is je gebruikersnaam(links van het envelopje) .. als je daar op klikt kan je daarna klikken op :Account details.. daar kan je het aanpassen

Jaa klopt! Intussen zaterdag een "gewone" duidelijke positieve test gehad :D En vorige week paar dagen af en toe misselijk geweest en sinds gisteren is de moeheid er opeens weer en wat krampjes en steekjes in buik...en de mega opgeblazen buik helaas ook haha.
Wauw wat fijn zeg! Nogmaals Gefeliciteerd aah de kwaaltjes komen nu dus ik wens je een hele fijne zwangerschap! En hoop dat wij allemaal snel volgen :)

Jaa klopt! Intussen zaterdag een "gewone" duidelijke positieve test gehad :D En vorige week paar dagen af en toe misselijk geweest en sinds gisteren is de moeheid er opeens weer en wat krampjes en steekjes in buik...en de mega opgeblazen buik helaas ook haha.
Gefeliciteerd met je zwangerschap nu proberen te genieten en nog even geduld tot de eerste echo die oh zolang nog duurt

ik had vandaag met afvegen wat rozig bloed ( zeker geen vers) en daarna later met afvegen oud bruinig bloed een beetje... 4 dagen te vroeg zou pas 18de normaal gesproken mn Nod hebben... zit op ong 9 Dpo nu als ik t goed heb ( had 5 dec ovulatie wss) dus nu maar afwachte of het doorzet.. baal wel een beetje ..

Jeetje zeg. Echt diep respect voor jullie want dit zal best een lastig proces zijn soms. Proberen jullie nog via de natuurlijke weg of hebben jullie ook ondersteuning vanuit het ziekenhuis hierin? Wens jullie veel succes en hopelijk ook snel eens goed nieuws :)
Thanks. Ja tis zwaar. Ik hormooninjecties en nog wel het kunstje zelf doen. Maar in feb zijn we daar ook alweer een jaar mee bezig.

Hallo allemaal,

Mijn nod is vandaag alleen heb vanochtend expres nog geen test gedaan. Kan ik vanavond een test doen of zouden jullie dat morgenochtend doen met de ochtend urine?
ik zou het dan denk gewoon nu doen.. maar als je nog een nachtje kan wachten.. ochtend urine is meestal wel iets geconcentreerder

Terug
Bovenaan