NOD December 2023

Dat zou dan een hoop kunnen verklaren. Het is altijd maar een beetje een raadsel, vooral aangezien ik er nieuw in ben. We wachten maar af!
Klopt dat is zo! Ik wist dit ook pas achteraf toen ik ongesteld werd dat ik dit dus precies 2 weken daarvoor had, vandaar dat ik denk dat dit door m’n eisprong kwam. Maar ook dat is nog de gok haha. Inderdaad even afwachten nog!

Ik moet toch opeens zo vaak plassen! Ik ben er vannacht wel 4 keer uit geweest (normaal plas ik ‘s avonds en de volgende ochtend pas weer). Vandaag overdag moest ik ook ontzettend vaak plassen. Ik heb geen pijn bij het plassen en ik plas wel veel. Wanneer ik moet, dan heb ik ook direct het idee dat mijn blaas overvol zit. Ik heb niet perse heel veel gedronken vandaag (1 glas melk, 3 thee en 1 glas appelsap). Meer die dit herkennen? Ik zou rond de 20e mijn ovulatie moeten krijgen. Op de 23e had ik wat roze op mijn toiletpapiertje.

Ik moet toch opeens zo vaak plassen! Ik ben er vannacht wel 4 keer uit geweest (normaal plas ik ‘s avonds en de volgende ochtend pas weer). Vandaag overdag moest ik ook ontzettend vaak plassen. Ik heb geen pijn bij het plassen en ik plas wel veel. Wanneer ik moet, dan heb ik ook direct het idee dat mijn blaas overvol zit. Ik heb niet perse heel veel gedronken vandaag (1 glas melk, 3 thee en 1 glas appelsap). Meer die dit herkennen? Ik zou rond de 20e mijn ovulatie moeten krijgen. Op de 23e had ik wat roze op mijn toiletpapiertje.
Oh spannend! Ik kan daar weinig over zeggen, ik moet altijd snachts 2 keer minimaal eruit om te plassen..

Ik weet ook niet hoe snel het duurt voordat je vaker moet plassen. Laten we hopen op iets positiefs!

Terug
Bovenaan