NOD December 2023

Hey allemaal! Mijn naam is Amber en ik ben nieuw hier. 1e ronde, 1e kindje ❤️ NOD is 8 december. Ben in september gestopt met de pil en het lijkt erop dat ik een regelmatige cyclus heb van 28 dagen, maar nog even afwachten. Ik verwacht er nog weinig van maar toch spannend!
 
Hee ik meld mij hier voor de 3e ronde, 2e kindje
Cyclus was deze keer 39 dagen :O de maanden ervoor ongeveer 34 dagen.
Voorspelling NOD in december: 26 december
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Ik ben niet helemaal nieuw maar een tijdje niet erop gezeten
Wij zijn nu bijna 5 jaar bezig we hebben het hele traject van ivf gevolgd met 2 vroege miskramen en een opgewekte miskraam met eerst kloppend hartje
ik heb al 2 jongens uit een eerdere relatie van 12 en 14 en mijn man heeft geen kids
We gaan er al vanuit dat het niks meer word aangezien ik de 27ste 44 word en mijn man 30dec 46
Toch kregen we weer hoop .een paar dagen voor mijn nod had ik een bloedpropje en dat leek op een vruchtzakje ik bloedde even veel en toen dat eruit was stopte het bloede ook praktisch gelijk . We denken nu dat er een innesteling is geweest maar dat het niet heeft doorgezet.
Ik houd nu al een paar maanden mijn ovulatie bij en heb steeds nog mijn piek gevonden dus ik zit nog niet in de overgang. Afgelopen zondag heb ik hem weer gemeten en in deze tijd het ook gezellig gemaakt dus nu hopen we stiekem toch dat het nog gaat lukken
Mijn nod is 6 dec
Ps hopelijk horen we binnenkort hier heel veel.positieve berichten ik ga duimen
 
8 dagen DPO krijg ik last van spotting. Dat duurt af en aan zo’n 4 dagen en dag 12 DPO breekt menstruatie echt door.
Spotting slaat ook weleens een dag of 2 dagen over. Ik ben pas sinds deze maand aan het temperaturen met een sensitest om nauwkeuriger te kunnen checken tot wanneer mijn temperatuur ‘hoog’ blijft.
Hij is overigens ietsjes gestegen maar zeker niet die 0,3 waar sommige vrouwen het over hebben.
Hoi!!
Ik heb geen last van spotting, maar wel een LT van afwisselend 12 en 13 .. verloskundige gaf aan alles tussen 12 en 14 is normaal is.. korter dan 12 wordt gezien als een korte LT volgens haar…
Benieuwd of het verschil dan zit in de spotting. Heb je het hier al met een HA of VK over gehad? Ik zou graag wat info wisselen hierover :)
 
Hee ik meld mij hier voor de 3e ronde, 2e kindje
Cyclus was deze keer 39 dagen :O de maanden ervoor ongeveer 34 dagen.
Voorspelling NOD in december: 26 december
Dat is best lang inderdaad. Mijn laatste was 34 dagen (normaal heb ik een cyclus van 31/32 dagen). Het blijft altijd spannend en afwachten!
 
Hallo
Ik ben niet helemaal nieuw maar een tijdje niet erop gezeten
Wij zijn nu bijna 5 jaar bezig we hebben het hele traject van ivf gevolgd met 2 vroege miskramen en een opgewekte miskraam met eerst kloppend hartje
ik heb al 2 jongens uit een eerdere relatie van 12 en 14 en mijn man heeft geen kids
We gaan er al vanuit dat het niks meer word aangezien ik de 27ste 44 word en mijn man 30dec 46
Toch kregen we weer hoop .een paar dagen voor mijn nod had ik een bloedpropje en dat leek op een vruchtzakje ik bloedde even veel en toen dat eruit was stopte het bloede ook praktisch gelijk . We denken nu dat er een innesteling is geweest maar dat het niet heeft doorgezet.
Ik houd nu al een paar maanden mijn ovulatie bij en heb steeds nog mijn piek gevonden dus ik zit nog niet in de overgang. Afgelopen zondag heb ik hem weer gemeten en in deze tijd het ook gezellig gemaakt dus nu hopen we stiekem toch dat het nog gaat lukken
Mijn nod is 6 dec
Ps hopelijk horen we binnenkort hier heel veel.positieve berichten ik ga duimen
Wat spannend zeg… ik hoop voor jullie dat het gaat lukken!
 
Normaal gesproken zou mijn ovulatie op 20 november zijn. Sinds 15 november hebben we het om de 2 dagen “gezellig” gemaakt. Gisteren had ik wat steken onderin mijn buik, vanochtend zat er na het naar het toilet gaan wat roze afscheiding op mijn toiletpapiertje (sorry voor de informatie), maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Geen idee of dan vanochtend toch mijn eisprong is geweest of dat het iets anders is?
 
Normaal gesproken zou mijn ovulatie op 20 november zijn. Sinds 15 november hebben we het om de 2 dagen “gezellig” gemaakt. Gisteren had ik wat steken onderin mijn buik, vanochtend zat er na het naar het toilet gaan wat roze afscheiding op mijn toiletpapiertje (sorry voor de informatie), maar dit heb ik nog niet eerder gehad. Geen idee of dan vanochtend toch mijn eisprong is geweest of dat het iets anders is?
Ik heb de laatste keer op m’n ovulatie ook roze afscheiding gehad, dus dat zou goed kunnen. Spannend!
 
Terug
Bovenaan