NOD december ??

@Maria H: Maar had je maandag een knipperde smiley of een vaste smiley? Ik gebruik zelf geen CB, maar je bent toch pas 100% zeker van je ovulatie bij een vaste smiley?
@Maneschijn: voor mij is dit nu de 6e ronde. Bij m'n vorige zwangerschap was ik meteen na t verwijderen van mn spiraal zwanger, dus voor mij waren vooral de eerste keren ongesteld na t verwijderen nu gewoon kut. Vooral omdat t leuk gevonden had nog een voorjaarskindje te hebben. Nu is t nog steeds kut, maar jammer en op naar de volgende ronde...
 
[quote quote=10507840]@Maria H: Maar had je maandag een knipperde smiley of een vaste smiley? Ik gebruik zelf geen CB, maar je bent toch pas 100% zeker van je ovulatie bij een vaste smiley? @Maneschijn: voor mij is dit nu de 6e ronde. Bij m’n vorige zwangerschap was ik meteen na t verwijderen van mn spiraal zwanger, dus voor mij waren vooral de eerste keren ongesteld na t verwijderen nu gewoon kut. Vooral omdat t leuk gevonden had nog een voorjaarskindje te hebben. Nu is t nog steeds kut, maar jammer en op naar de volgende ronde…[/quote]
Ik gebruik de 2-dagen CB ovulatietesten. Maandag en dinsdag had ik een (vaste) smiley. Woensdag ook nog een keer getest en toen was hij weg.
Volgens mij geven de 4-dagen CB ovulatietesten ook een knipperende smiley aan inderdaad, maar dan al de dagen voor de vaste smiley. 
 
Dan zou je toch zeggen dat je dinsdag of woensdag je ovulatie hebt gehad? Ik hoop voor je dat je dan precies op tijd was woensdagochtend?
 
@gebruiker889912 vervelend om te lezen dat het toch heeft doorgezet. Maar inderdaad wel weer fijn om duidelijkheid te hebben. Die onzekerheid doet je ook niet veel goed. ?? op een mooie kerst voor jullie!
@Maneschijn voor mij is dit ook slechts de 2e ronde (en eigenlijk zelfs pas de 1e echte serieuze poging omdat ik bij de eerste m'n eisprong niet echt in zicht had en toen ook niet op de juiste dagen actief zijn geweest). Nu dus wel met ovulatietest, maar dus eigenlijk pas eerste ronde daardoor. Als het nu niet lukt zal ik zeker teleurgesteld zijn. Wat Koekiemonster ook aangeeft, als ik ergens voor heb gekozen wil ik het ook NU. Maarja, de kansen zijn nou eenmaal erg laag iedere maand als je je erin verdiept. Dus ik durf je ook geen tips te geven op dit vlak. Ik denk met name proberen niet teveel in de stress te schieten, dat is sowieso niet goed voor je lichaam op dit moment.
 
[quote quote=10507853] Ik gebruik de 2-dagen CB ovulatietesten. Maandag en dinsdag had ik een (vaste) smiley. Woensdag ook nog een keer getest en toen was hij weg.Volgens mij geven de 4-dagen CB ovulatietesten ook een knipperende smiley aan inderdaad, maar dan al de dagen voor de vaste smiley.[/quote]
Dan was je eisprong denk ik de dinsdag. De vaste smiley geeft hij enkel bij de piek weer. De 4daagse geeft inderdaad een knipperende in de dagen voor de piek, omdat deze dan al een ander hormoon meet zodat je weet dat je eisprong er aan gaat komen. 
 
Ik heb vandaag ineens wat lichte buikkrampen gekregen. Normaal heb ik die alleen ook een paar dagen voor m'n menstruatie. Nu natuurlijk erge twijfel omdat dit wéér een symptoom is die bij beide voorkomen natuurlijk...zucht... Maar in principe zou ik pas eind volgende week m'n NOD hebben, dus dan zijn deze lichte krampen weer erg vroeg. 
In deze dagen ben je zó bewust van je lichaam hè. Om gek van te worden ?
 
Zo irritant dat het lijstje bovenin het niet doet haha nu steeds terug scrollen. Er komen een paar nod’s aan, spannend meiden! Ik ga duimen voor iedereen. Ik ben vrijdag ongesteld geworden voor het eerst sinds de laatste miskraam. Hiervoor steeds meteen mn cyclus terug dus nu hopelijk ook. In dat geval zou 24-12 mn nod zijn. Gezellig om met kerst ongesteld te zijn ? naja dat valt nu eenmaal niet te plannen. Ik hoop natuurlijk een kerst cadeautje maar daar ga ik maar niet vanuit. Heb besloten om na een jaar lang weer obsessief bezig te zijn het lekker relaxed te doen
 
@Kimmmm Jammer dat je weer ongesteld bent, maar gelukkig weet je nu in ieder geval weer hoe je cyclus zou moeten lopen. Ga je ovu testen?
Ong met kerst is wel echt k... Aan de andere kant, ideale dagen om in je huispak rond te lopen, alles te eten wat los en vast zit en je kan dan een drankje doen:) En als het wel raak zou mogen zijn dan: ga je dat goed verborgen kunnen houden voor familie tijdens kerst? Of ga je het dan gelijk vertellen?
 
Terug
Bovenaan