NOD december ??

@IsaV en Chell Ben benieuwd hoe jullie gesprekken zijn gegaan vandaag. Hopelijk hebben jullie er beide een positief gevoel over ?
 
@HP Ja denk dat die ook wel hetzelfde zijn ja. Afwachten, het blijft spannend!
Ik heb nog even gekeken naar m’n symptomen bij m’n eerste zwangerschap (gebruik al heel lang Flo). Die zijn dus echt precies hetzelfde als voor een ongesteldheid ? wel testte ik daar pas op cyclusdag 33 positief, omdat ik me ervoor niet durfde te testen en in ontkenning was. Toen wel direct binnen 10 seconden een positieve (wel zo’n vroege) test.
Mocht het nu negatief zijn dan ga ik het denk ik eens met ovulatietesten proberen. Ben er eigenlijk vanuit gegaan dat ik m’n cyclus goed ken (door de laatste zwangerschap en ik gebruik sinds 7 jaar geen hormonen meer), maar misschien liggen we er ook gewoon iedere keer naast.
 
@Chell, Ow dat is helemaal pittig ja met die shoots. Fijn dat je het zo kan plannen dat je die shoots dan niet hebt ? hoe was je gesprek bij de gynaecoloog?
@HP jeetje wat irritant dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hopelijk is dat goed nieuws.
@maedsche dat is ook wel spannend als je dezelfde symptomen hebt! ??


Ik denk altijd maar, geen bloed is moed! Heb ik hier op het forum geleerd haha ?
Het gesprek bij ons was prima. Het HSG onderzoek is ingepland voor de week voor kerst. Ik ga deze week nog een uitstrijkje laten doen om op kweek te zetten, want anders moest ik een antibiotica slikken de dag ervoor en daar ben ik al eens heel ziek van geweest. Had ik geen zin in en dit was het alternatief dus leek me wel slim om te doen.
Ik doe ook mee aan een onderzoek en daarbij werd je geloot dat ze of olie of water gebruiken voor het onderzoek. Bij een andere geteste groep met onvervulde kinderwens gaf olie 10% meer kans op zwangerschap en ik heb olie geloot. Ben daar wel blij mee ? 
Hoop natuurlijk nog altijd dat het niet nodig is en dat we de 17e een kadotje krijgen ? 
Succes nog aan alle wachtenden! ? 
 
@maedsche wel fijn om te weten dat je symptomen hetzelfde zijn geweest als bij een menstruatie want ik denk altijd meteen als ik zere borsten krijg dat ik ongesteld word. 


wat waren jouw symptomen?
 
@IsaV wat spannend zeg! Nog nooit van dat onderzoek gehoord. Hoop voor je dat het niet nodig is!

Ik weet het alleen aan de hand van m’n notities in Flo, maar pijnlijke borsten, krampen en rugpijn zaten erbij en die heb ik altijd als ik ongesteld wordt. Ik weet nog wel dat ik hitte toen heel slecht trok en na een wijntje beetje wankel op m’n voeten stond, maar dacht daar toen niks bij omdat ik dat weleens vaker had gehad. Thats it. Alle andere symptomen kwamen pas vanaf week 6/7 ofzo.

Duim voor je dat je de 17e verrast wordt!
 
@IsaV, ik was binnen 3 mnd zwanger na HSG!
Bij m’n dochter duurde het bijna 2 jaar en het heeft mij dus echt geholpen. Je hoort het ook wel vaker dus ik ga voor je duimen. Maar sowieso eerst duimen dat het allemaal niet nodig zal zijn ?
 
Oh dat klinkt goed @Kimmmm ik heb er idd ook meer over gehoord. 
Viel het mee voor jou dat onderzoek? 
Hoe gaat het nu met jou?
dankjewel @maedsche ?
 
IsaV, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en je zo snel al terecht kan voor je HSG onderzoek. Ook top dat je met het andere onderzoek mee mag doen en dan precies olie hebt geloot. Natuurlijk duim ik mee dat de onderzoeken helemaal niet nodig zijn en je een prachtig SinterKerst-cadeautje krijgt de 17e! ?
 
H P, jeetje wat wordt jouw geduld op de proef gesteld deze maand, zeg. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
 
@maedsche, bizar hoe je lichaam werkt he, gebruikt het gewoon dezelfde symptomen... Daar hebben we toch niks aan? Nou, ook maar afwachten zeg.. succes!
 
Zelf heb ik rond de innestelingsdagen heel erg het gevoel gehad dat het raak is. Alsof er vanbinnen echt iets gebeurde. Maar ik voel lichamelijk niks raars/anders dus dat kan ook in mijn hoofd zitten natuurlijk. Jeetje, als je hier een flink aantal maanden mee bezig bent dan word je gek in je hoofd denk ik. Zo lastig om het naast je neer te leggen of om er niet mee bezig te zijn. Al lukte dat in de weken tot mijn eisprong makkelijker dan nu in de wachtweken. Ik heb mezelf verboden om vroeg te testen dus nog een paar dagen wachten... ??
 
Er zitten wat spannende dagen aan te komen, succes allemaal! ?
 
Terug
Bovenaan