NOD december ??

@IsaV, hoor van mensen helaas wel dat het pijnlijk is. Bij mij hadden ze het tijdens een kijkoperatie gedaan die ze toch al aan het doen waren dus ik was onder narcose ? dus hoe het gaat met röntgen etc kan ik helaas niet over vertellen. Ik weet alleen dat ik eind april 2019 onder de blauwe vloeistof zat toen ik wakker werd (smeerpoetsen in het ziekenhuis) en begin aug 2019 een positieve test in handen had! Voor het eerst na alllll die teleurstellingen dus dat hoop ik voor jou ook.
Met mij gaat het nu redelijk. Mentaal nog niet (mini burn out en zit met mezelf in de knoop daarboven) maar lichamelijk wel. Deze week is onze ‘we moeten om de dag een kindje maken-week’ en zitten nu halverwege ? daarna weer op het wachtbankje helaas.
Komende dinsdag naar het zkh voor onderzoek herhaalde miskraam, laten we maar over ons heen komen en we zien wel wat ze gaan doen enzo. Komt waarschijnlijk toch niks uit…
 
@Koekiemonster zo herkenbaar! Dacht dat het deze maand ook echt raak was. Zo’n sterk voorgevoel gehad. Ben alleen vanochtend ongesteld geworden dus we gaan weer voor een nieuwe ronde. Misschien is er dan ook wat meer rust in het koppie, hebben de afgelopen 8 maanden gerenoveerd en verhuizen van het weekend.
Nog een paar dagen @Koekiemonster, duim voor je!
 
@Kimmmm, zo, dat is even een pittige tijd voor jou, zeg. Mocht je ooit de behoefte hebben om even je ei kwijt te kunnen, mag je altijd roepen he, dan geef ik je m'n insta en kan je ff een privéberichtje sturen. Dikke knuffel en toch veel plezier deze week, probeer er wel van genieten ?
 
@maedsche, ah nee, balen zeg! Neem de tijd om het een plekje te geven. Hopelijk krijg je wel een beetje rust in je hoofd. Poeh, zo lang verbouwen en daarna verhuizen is best wel heel erg pittig, en dan nog proberen een kindje te maken. Gelukkig is het bijna klaar voor jullie en krijg je hopelijk wat meer rust in je hoofd. Succes komend weekend! ?
 
Update: (correct me if i’m wrong!)
 
– LeeuwtjeBerg, 27 november ❓
– Chell, 1 december ?
– H P, ~ 5 december
– Maria H, 5/6 december ?
– Baby Kr, 6 december ❤
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december ❤
– maedsche, 7 december ?
– Maneschijn, 8 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
– LiekeR, 15 december
– Nicolle B, 15 december
– IsaV, 17 december
– gebruiker889912, 22-24 december
– MomOfBibi, 24/25 december
– Kimmmm, 24 december
– Chell, 27 december
– Frasseke, 30 december
 
@HP, jeetje wat ongelofelijk vreselijk die onzekerheid! Als je menstruatie zou beginnen (wat je natuurlijk niet hoopt) dan weet je tenminste waar je aan toe bent! 
 
@Maedsche, he bah, wat vervelend dat je toch ongesteld bent geworden :( 
 
@IsaV, oh wat fijn dat je toch al zo snel terecht kan! Hopelijk helpt de olie mee! Maar het liefst is dat natuurlijk allemaal niet nodig! Je hoort wel vaker dat na HSG toch sneller zwanger zijn! Mocht het de 17e niet zo zijn, dan hoop ik natuurlijk dat snel erna is! :)
 
@Kimmmm, Wat vervelend dat je nu in een mini burnout zit, je hebt ook wel al veel voor je kiezen gehad zo te lezen! :( Succes met klussen & je afspraak in het ziekenhuis! 
 
Mijn afspraak was opzich wel positief! 
Gister al gelijk een gynaecologisch onderzoek gehad & een echo. Gelukkig zag alles er prima uit en was er al een mooie follikel aan het groeien! 
Baarmoeder zag er verder ook goed uit, waar ik heel bang voor was, omdat er toch het een en ander in de familie zit. 
Staan voor de komende tijd nog wat andere onderzoeken op de spanning, en een uiteindelijke HSG onderzoek waarschijnlijk ook. Echter willen ze die zo lang mogelijk uitstellen omdat die dus echt naar schijnt te zijn. 
 
Verder kregen we vooral de tip om vanaf dag 10 tot dag 20 om de dag aan de slag te gaan & vooral GEEN ovu testen te doen haha, dan kan je namelijk al te laat zijn. 
 
Moet t allemaal nog ff verwerken voor mezelf haha, veel info, veel dingen die weer staan te gebeuren. En vooral het idee dat er weer hoop is, die ik zelf niet meer had, maar waardoor de teleurstelling waarschijnlijk weer groter gaat zijn. 
 
 
@IsaV Wat fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat er nu een echt begin is gemaakt. Maar uiteraard te hopen dat het helemaal niet meer nodig is allemaal ??
@Koekiemonster Lastig is dat he. Je denkt vanalles te voelen maar tegelijkertijd vraag je je inderdaad af of je dat wel écht voelt of dat je toch teveel met je hoofd bezit bent. En herkenbaar dat je eerst met jezelf afspreekt 'ik ga er niet teveel mee bezig zijn', maar uiteindelijk is dat gemakkelijker gezegd dan gedaan. Wel verstandig om niet een early test te doen, dan maak je jezelf alleen maar langer gek (ik althans wel ?).
@Kimmmm Fijn dat het lichamelijk allemaal goed gaan, maar wel vervelend om te lezen dat dat mentaal niet het geval is ?. Lijkt me ook erg lastig te combineren met deze 'stressvolle' periode als je bezig bent met een nieuw kindje. Succes in ieder geval met jullie ‘we moeten om de dag een kindje maken-week’ hihi ?
@maedsche Wat enorm balen zeg ?. Maanden verbouwen en verhuizen is ook niet niks. Dat kost lichamelijke en mentaal veel energie. Probeer als al dat werk achter de rug is inderdaad maar wat meer rust te pakken en je te focussen op een nieuw mooi hoofdstuk. ♥️
@Chell Klinkt als een positief gesprek, en fijn dat alles allemaal goed was verder. Is een grote geruststelling natuurlijk. Hopelijk is het allemaal helemaal niet meer nodig en krijgen jullie nog een mooi verlaat kerstcadeau!
 
Hallo allemaal!  Gefeliciteerd voor de zwangere onder ons. Wat een geweldig nieuws! Balen voor de teleurstellingen tot nu toe.. helaas hoor ik daar ook bij. Afgelopen maandag helaas ongesteld geworden. Spannend voor de dames die nog wachten!!! 
 
Terug
Bovenaan