NOD december ??

[quote quote=10506565]Vandaag geen positieve ovulatietest, dus we gaan nu uit van NOD over twee weken: 7 december!?[/quote]
Spannend! ???
 
Ik kan het eerste bericht niet meer aanpassen. Geen idee waarom. Dus hieronder even een update: 
- LeeuwtjeBerg, 27 november
- gebruiker889912, 30 november
- H P, ~ 5 december
- Baby Kr, 6 december
- MillyMae, 6/7 december
- Bolleke, 7 december
- Koekiemonster, ~ 14 december
- IsaV, 17 december
- Kimmmm, ? December
 
Hallo allemaal, 
Ik lees al een tijdje mee in de verschillende topics van dit forum, maar besluit nu voor de eerste keer om zelf ook eens te reageren!
1e kindje, ronde 10, NOD waarschijnlijk rond 15 december. 
Ik ben erg onregelmatig ongesteld, en de laatste maanden ook met ovulatietesten van ClearBlue in de weer. Mocht het dit jaar niet meer lukken, dan overweeg ik toch de stap richting de huisarts te zetten..


Ik duim voor jullie allemaal! Dat we het jaar mooi mogen afsluiten :)
 
Hi dames,
Ik was even weg, maar wil toch weer mee schrijven. 
Mijn nod is waarschijnlijk 1 december, 1e kindje, rondje 17 alweer. 
Wippen ons eigen een ongeluk maar nog geen geluk gehad helaas.
8 Dec gaan we naar de gyn voor een intake. Hopelijk is dat niet nodig. 
Liefs, Chelle 
 
@IsaV, Mehhh wat balen dat ik jou ook weer zie zeg! Duim voor je dat het HSG onderzoek niet nodig is! 

Alle andere dames ook veel geluk gewenst
 
Hoi allemaal! Ik had deze topic nog niet gezien maar wil me ook graag aanmelden voor de december ronde!  NOD = 5 of 6 december! Vind het lastig te zeggen want bij mij ook veel onregelmatigheid (vorige maand een cyclus van 52 dagen) en de fase tussen eisprong en menstruatie lijkt ook enkele dagen te wisselen qua lengte.  Deze maand lijkt het weer de 'normale' 30 - 33 dagen te worden en in ieder geval de ovulatie opgespoord middels CB testen, dus nu ???. Ik ben overigens ook minder fanatiek aan het sporten dus kan ook bij mij zijn dat het helpt... afwachten maar veel succes iedereen! ? Liefs! 
 
[quote quote=10506924]Hoi allemaal! Ik had deze topic nog niet gezien maar wil me ook graag aanmelden voor de december ronde! NOD = 5 of 6 december! Vind het lastig te zeggen want bij mij ook veel onregelmatigheid (vorige maand een cyclus van 52 dagen) en de fase tussen eisprong en menstruatie lijkt ook enkele dagen te wisselen qua lengte. Deze maand lijkt het weer de ‘normale’ 30 – 33 dagen te worden en in ieder geval de ovulatie opgespoord middels CB testen, dus nu ???. Ik ben overigens ook minder fanatiek aan het sporten dus kan ook bij mij zijn dat het helpt… afwachten maar veel succes iedereen! ? Liefs![/quote]
Spannend! ???
Het minder sporten lijkt bij mij wel echt effect te hebben gehad voor het iets regelmatiger maken van m'n cyclus inderdaad. Enige nadeel is dat ik wel onrustig wordt door ineens, voor mijn doen, zo weinig te sporten. Maar gaat het helpen ?? en bij jou ook! ??
 
Hallo dames..
Het wachten is echt verschrikkelijk he? Ik voelde vorige maand na mn eisprong een vage buikpijn en toen was ik niet zwanger. Nu voel ik diezelfde buikpijn weer, dus dan maak ik gelijk de conclusie dat het nu wel weer niet zo zal zijn. Konden we de eindstreep maar voor ons zien, dat zou enorm helpen!! Hoe gaat het met jullie?
 
Terug
Bovenaan