NOD december ??

Update:
– LeeuwtjeBerg, 27 november
– gebruiker889912, 30 november
- Chell, 1 december
– H P, ~ 5 december
- Maria H, 5/6 december
– Baby Kr, 6 december
– MillyMae, 6/7 december
– Bolleke, 7 december
– Koekiemonster, ~ 14 december
- LiekeR, 15 december
– IsaV, 17 december
– Kimmmm, ? December
@LiekeR, dat is ook al best lang zeg. Hopelijk mogen jullie het jaar nog heel mooi afsluiten en hoeven jullie volgend jaar niet naar de dokter ??
@Maria H, wow 52 dagen is niet niks. Dan duurt het wachten helemaaaal zo lang zeg. Hopelijk heeft het minder sporten bij jou ook een positief effect op je cyclus! ??
@Chell, Jeetje zeg. Jullie moeten er ook lang op wachten. Ik duim heel hard mee dat jullie de intake af mogen bellen! ?
 
Ik heb er niet zo'n heel goed gevoel meer over inmiddels... Vannacht weer amper kunnen slapen door enorme pijn in m'n onderrug. ? Dat heb ik altijd zo'n week voor m'n menstruatie begint, dus ben nu bang dat dat weer zo is. Alhoewel ik ook lees dat het eventueel ook in een hele prille zwangerschap kan zijn door bepaalde hormonen etc.  Heeft iemand dit toevallig ook altijd voor dr menstruatie? Of wellicht al eens gehad bij een eerdere zwangerschap? 
 
goedemorgen Koekiemonster 
helaas ongesteld geworden wel 3 dagen te vroeg we gaan veder met ronde 3!!
jullie veel succes nog met wachten en houden elkaar op de hoogte.
 
 
@Kim: Is t nu zeker??
 
@H P: Zelf geen ervaring mee, sorry... Maar zo k dat je alleen maar kan afwachten nu...
 
Ikzelf heb sinds vandaag weer krampen/steken in mn onderbuik, 5 dagen na ovulatie, dus ik heb hoop??
 
[quote quote=10507621]net naar het toilet geweest was er niks meer te zien, ik wordt hier echt heel onzeker van!! hebben jullie ideen!![/quote]
Begrijpelijk dat je daar enorm onzeker van wordt! Is ook wel erg vreemd, eerst wel en paar uur later niet meer. ?? dat het vals alarm was
 
[quote quote=10507618]@Kim: Is t nu zeker?? @H P: Zelf geen ervaring mee, sorry… Maar zo k dat je alleen maar kan afwachten nu… Ikzelf heb sinds vandaag weer krampen/steken in mn onderbuik, 5 dagen na ovulatie, dus ik heb hoop??[/quote]
Gek hè dat je dan ineens blij bent met krampen haha. ?? Voor jou! 
 
Terug
Bovenaan