NOD eind januari (15-31 januari)

@Nurse-K Symptomen lijken inderdaad op zwangerschap. Ik begrijp heel goed dat je samen met je man wil testen. Ik wil ook gewoon samen met mn vriend testen.
 
@Moowtje Ik zit ook met vlagen van misselijkheid. Ene moment echt geen zin om te eten/drinken en ander moment echt heeeeel erg honger en heel erg dorst. 
 
Hee dames!
Wat een spanning altijd met dat wachten. Mijn NOD is rond 29 januari. Nog fg geduld dus. En hoewel ik nog geen symptomen kan hebben ben ik me toch heel bewust van mn lichaam en denk ik bij elk pijntje dat het een 'teken' is..haha.
Fijn om te lezen dat het er blijkbaar bij hoort. 
Gelukkig ook niet meer zo geobsedeerd er mee bezig als de vorige keer. Gaat nu lekker zn gangetje. Af en toe hier even lezen is fijn! 
Iedereen veel geduld gewenst en dat er maar veel positieve testen mogen zijn van ons allemaal binnenkort!
 
 
Jaa heel spannend is het allemaal. Afgelopen donderdag waarschijnlijk innesteling gehad. Had toen roze bloedverlies. Echt een heel klein beetje en daarna niets meer. Was ook precies 5 dagen voor NOD. 
 
Dus denk eigenlijk wel dat ik zwanger ben.. met alle symptomen etc. Maar toch spannend om negatief te testen. Zo benieuwd ! Waarschijnlijk zaterdag testen. Of toch morgen ochtend vroeg...?! Hmmm ..
 
Ik had vandaag negatief getest en net als MH een paar uur later bloedverlies.. alleen zet het nog niet door, alleen wat oud bruinig bloed, terwijl het anders vaak meteen vrij heftig is. Heb ook geen menstruatieklachten.
@M H ik heb vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Op de bijsluiter staat wel beschreven wanneer je het beste kan beginnen, afhankelijk van de duur van je cyclus. Ik heb er 5 gebruikt, 1 per dag elke keer rond hetzelfde tijdstip. 
@Nurse K wat leuk, klinkt hoopvol allemaal! Laat maar gauw weten als je meer weet! Hoeveelste ronde zitten jullie? (misschien heb je het wel eerder gezegd maar zie het zo gauw niet)
 
Jaa, het lijkt er allemaal zo op! Wij zitten nu in ronde 3.. als we niet zwanger zijn gaan we naar ronde 4! Ik laat het jullie zeker weten. 
 
Vind het ook altijd zo leuk om al jullie berichtjes te lezen! Of het bij de 1 al gelukt is en wat voor kwaaltjes die al heeft. Heel leuk! Ik hoop dat iedereen een positieve test heeft. 
 
@lietjeee ben een jaar of 15 aan de pil geweest dus wel redelijk lang. Weet ook niet meer wat mijn cyclus was voor de pil, beetje jammer..
 
@Nurse-K spannend, klinkt in ieder geval hoopgevend :)
 
@Nurske-K wat spannend! Ga je wachten tot zaterdag? Ik duim voor je!
Hier kruipen de dagen voorbij..mijn NOD is de 26e kortom nog meer dan een week wachten! Dan ook nog vanaf maandag met schoonfamilie in een vakantiehuistje en dus onopvallend proberen te doen qua eten en drinken. Ik drink niet meer nu ik mogelijk zwanger ben.
Ik had overigens twee dagen geleden last van krampen maar sinds woensdag voel ik helemaal niks meer. Ik hoop stiekem volgende week op wat symptomen ;-)
Succes allemaal met wachten dames!
 
Spannend allemaal!
Ik heb sinds gisteravond echt onmenselijk last van mn borsten. Draag thuis nooit een bh en zelfs als ik loop doet het pijn en moet ik ze vasthouden :O
 
Terug
Bovenaan