NOD eind januari (15-31 januari)

@waitingfornrtwo Ik ga wachten tot zaterdag. Dan ben ik 5 dagen overtijd. Dus als ik zwanger ben, dan zal ok dan wel een positieve test hebben. Daar gaan we voor! 
 
Hi meiden, 
Wat leuk allemaal in deze periode jullie NOD dag! Mijn NOD is de 25ste. Het is de 2e ronde van ons 2e kindje. Had wel verwacht dat ik het veel minder spannend zou vinden omdat het de 2e is maar helaas is niets minder waar. 
Zo'n 5 a 6 dagen na mijn ovulatie (heb testen gebruikt) kreeg ik een ongesteldheidsgevoel in mijn buik, wat nu inmiddels echte krampen zijn geworden, ook in mijn maagstreek. Heb ook mega gevoelige borsten, soort van stuwing gevoel. Dit had ik helemaal niet toen ik zwanger was van mijn zoontje.
Ik maak me best zorgen omdat de pijn in mijn buik nu wel echt heel vervelend word. Ook hadden we zaterdag een saunadagje op de planning staan.. Zit nu te denken om een extra vroege test te halen maarja als die negatief is weet je nog niks.. We hebben de sauna ook al betaald helaas. Wat zouden jullie doen? Ik had vorige maand ook een cyclus van 31 dagen en had op dag 15 nu mijn ovulatie. 
 
Hallo allemaal,
wij proberen zwanger te worden, het wordt ons eerste kindje. Erg spannend allemaal. 26e is mijn Nod.
ben er toch meer mee bezig dan ik dacht.
 
groetjes
 
Welkom zomermeisje en mamad!
Ja, de spannende tijd komt er nu wel echt aan! 
Voor mij ook nog 'maar' een week (25e NOD). Maar man man man... wat duurt het lang!!! 
Het verbaast me wel hoe kalm ik er nu nog onder ben, vorige maand was ik echt als een gek aan het googlen en opletten wat ik voel en wat dat dan wel niet kon zijn... Nu voel ik ook wel van alles... maar het neemt mn hoofd niet volledig over... Scheelt een hoop stress! 
Wel lees ik n uweer wat vaker op het forum, maar dat is ook gewoon voor de leuk! Het is zo leuk om jullie verhalen te horen en ervaringen te wisselen! 
Ik moet nu ook echt lachen om de 2 keer dat ik vroeger dacht dat ik zwanger was (toen het nog helemaal niet aan de orde was). Zodra ik ook maar beetje zere borsten kreeg rende ik al naar de winkel voor een test (ondanks de spiraal) en zat ik zooo in spanning terwijl er niets aan de hand was. En nu ben je er zo druk mee, blijkt het helemaal niet zo snel te gaan als dat ik toen dacht. Nu lach ik erom, vorige maand ervaarde ik dat als een flinke tegenvaller.. ;p
Nog iemand met dit soort verhalen?
 
O dat herken ik wel . Heb nu alleen wel een goed gevoel hiervoor twijfelde ik vaak.
Heb nu ook wel wat veranderingen die ik nog niet eerder had. Iets wat gevoelige borsten met aders die zichtbaar zijn, ook rond de tepel. Nergens zin om iets te ondernemen en wat krampen in de onderbuik wat te vergelijkbaar is met menstruatie krampen. 
Maar het is gewoon erg spannend
 
Ik ben er ook veel meer mee bezig dan ik had verwacht. Ik Google ook veel al heb ik niet echt symptomen of blijvende symptomen. Lees ook wel veel dat je de eerste 4 weken geen symptomen hoeft te hebben al hoop ik wel op symptomen zodat je een bevestiging hebt. 
Ik dacht eerder ook altijd dat het veel makkelijker was en ik dacht ook altijd dat als ik zwanger wou worden ik zal denken: “ik zie wel wanneer het gebeurt” maar dit is toch echt niet zo, het wachten tot je NOD heeft nog nooit zolang geduurd. 
Ik zit er wel aan te denken dat als het nu niet gelukt is om dan ook ovulatietesten te kopen, hoor hier toch positieve verhalen over.
  
 
Terug
Bovenaan