NOD eind januari (15-31 januari)

Nu mijn NOD dichterbij komt merk ik dat ik toch ook wel wat meer gespannen raak! Ik heb nog niet echt symptomen en probeer er ook echt niet teveel over ba te denken... Maar ondertussen knijp ik m toch wel een beetje!! 
 
Manlief is er toch ook wat meer mee bezig als vorige maand merk ik. Gisteren vroeg hij (heel schattig) wanneer ik nu ook alweer kon testen.. 
 
Groetjes!
 
Dat volle gevoel herken ik ook en ik heb ook nogsteeds een harde buik en zeurende buikpijn onderin me buik. 
Ik probeer me er een beetje op in te stellen dat mijn lichaam me voor de gek houdt en ik niet zwanger ben dan kan het altijd meevallen. Ben er alsnog wel erg veel mee bezig.. 
Natuurlijk hoop ik wel dat ik zwanger ben ?
 
 
Hallo allemaal, 
Ok ben nieuw op dit forum. Mijn nod is ronde 25 januari. Dit is voor ons ronde 2. Had net wat bloedverlies en heb steeds stekende pijn aan de buitenkant van mijn borsten. (Ik kan het mij natuurlijk ook inbeelden)We wachten het rustig af.
Groetjes Sharona 
 
Lieve dames, fijn dat jullie dat volle gevoel herkennen, ik hoop dat het een teken is ! @beautygirl ik snap het, met al die symptomen kan ik nauwelijks geloven dat je niet zwanger zou zijn. Fingers crossed! 
@mamad klinkt nog steedsalsof er van alles gaande is in je lichaam. Oké dinsdag, ik ga voor je duimen! Ja idd mijn testassortimemt? zit  een test bij die vanaf morgen zou kunnen gebruiken, 4 dagen voor nod maar ik ga het niet doen. Ben wel jarig morgen dus wat een mooi cadeau zou het zijn als het zo is. 
Hoi sharona, spannend! Mijn nod is de 26e. Welke ronde is dit voor je? Succes met wachten ! Wanneer wil je testen?
 
 
@waitingfornrtwo dat zal inderdaad een mooi verjaardagscadeau zijn. Ik zit ook te twijfelen om morgen al te testen en als die negatief is eventueel na mijn NOD weer te testen als ik niet ongesteld ben.
 
 
Spannende tijd he? Ben zo benieuwd naar alle test uitslagen van jullie allemaal. 

Hier voelde ik me 2 dagen wat fitter. Dacht al dat die misselijkheid misschien gewoon een virusje was. Toch sinds gisteren weer erg veel misselijkheid ('s ochtends en eind van de middag standaard), pijnlijke borsten en een vieze soort van ijzersmaak in mijn mond (geen idee of dat er mee te maken heeft). Ik ga zaterdag testen. NOD volgens mij vrijdag (blijft lastig inschatten)...
Moet zeggen dat ik redelijk relaxt ben. Ik vind het leuk en spannend om over na te denken maar denk dat dat gevoel gaandeweg de week wel anders wordt ;)
 
@waitingfornrtwo
Dit is ronde 2 voor ons. Het is zeker spannend. Ik denk dat als ik niet ongesteld word de 25e, pas aankomend weekend ga testen. Mijn cyclus verschilt nog wel eens een paar dagen. Als ik in het weekend test, weet ik zeker dat ik niet te vroeg test. 
Gebruiken jullie ovulatietesten? Ik zelf niet. We gokken het er maar op. 
 
Terug
Bovenaan