NOD eind januari (15-31 januari)

Ga niet testen voor je NOD! Want daar tussen kan het nog fout gaan. Mijn drang was ook om te testen vannacht maar heb het vanochtend niet gedaan. 
Waitingfornrtwo: over 4 dagen heb je alsnog misschien een verlaat verjaardagscadeautje. Straks test je en dan is die vandaag negatief. Niet doen! 
Ik ben zelf midden februari jarig en voor mij zal dit het allermooiste verjaardags cadeau zijn. Dat weer mijn vriend inmiddels ook. 
Ik ga voor vandaag maar heel veel afleiding zoeken, want ik ben vrij en vriendlief is werken. Uitslapen lukt niet door een misselijkheids gevoel.
 
Dankjewel dames, lief! Zo fijn dat we met elkaar dit kunnen doorgaan. ZO lastig omdat je er verder niet met mensen over kan praten behalve dan met je partner. En die is veel kalmer ;-)
Fijne dag! x
 
@Waitingfornrtwo Gefeliciteeerd met je verjaardag!! Hoop ook op een verlaat verjaardagscadeau voor je! Probeer vol te houden meid! Het is zoveel leuker als je gewoon een knalstreep blijkt te hebben dalijk.
Ik copy paste even een berichtje uit het topic wachten op NOD hoor:
Ik heb jullie geadviseerd te wachten met testen... wat doe ik zelf. Niet wachten natuurlijk.. Lekker betrouwbaar zo'n advies he? Maarr de hormonen gieeeeeeeeren door mijn lijf! Gisteren was ik opeens zo verdrietig en zat mezelf zo in de weg dat mijn vriend zei doe alsjeblieft een test. En.. Mijn streepje was duidelijker! Nog steeds niet even duidelijk als het controlestreepje maar echt wel duidelijk. Ik durf het bijna niet te roepen maar..
IK BEN ZWANGER VAN ONS 2E KINDJE! AAAAAAAAAH!
Ik hoop zo dat het goed blijft gaan, ik vind het zo spannend die beginperiode. Heb nog maar 2 testen gekocht. Wil weten of hij nog duidelijker wordt de komende dagen. Als soort van geruststelling ofzo. Slaat nergens op maar ach.
Ik voel aan mijn water dat er heeel veel dames zwanger gaan zijn deze maand! Succes met testen allemaal!
 
Terug
Bovenaan