NOD eind januari (15-31 januari)

@mamad wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap! 
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat veel van ons positief zullen testen deze maand! 
 
Hi Dames,
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden :)
Eerlijk gezegd voor mij een hele opluchtin omdat dit mijn eerste menstruatie is na het stoppen met de pil en deze cyclus van 26 dagen. Voor mijn pil gebruik zat ik altijd rond 28 dagen dus ik ben met dit resultaat enorm blij! Alles werkt weer naar behoren en in wanneer ik dacht op mijn gevoel wanneer mij eisprong was door mijn lichaamssignalen was dus ook echt mijn eisprong.
Heel veel succes met testen aankomende dagen!
 
 
@mamad gefeliciteerd! Wat super spannend!! Had je de test samen met je man gedaan? Hoe reageerde hij? Uiteraard gefeliciteerd voor jullie beide en maar hopen dat je gevoel dat veel meiden zwanger zijn deze maand uit komt!
ik heb overigens nergens (meer) last van dus ik ga er vanuit dat ik niet bij die groep hoor deze maand maar nog een paar dagen wachten voor zekerheid! 
Ik snap trouwens heel goed dat je eerder test als je denkt dat de hormonen door je lijf gieren, dat betekend immers dat er al (meer) hcg in je lijf zit anders had je al die symptomen ook niet natuurlijk. Aangezien ik niets voel houd ik me aan je advies niet eerder te testen!
hoe gaat het met de rest, meer meiden nog getest vandaag?
groet, Anne
 
@lietjeee fijn dat het voor jou wel meer duidelijkheid heeft gegeven. Ik hoop dat het de volgende ronde wel lukt. Ik moet nog wachten tot vrijdag maar ik wil eigenlijk zaterdag testen omdat ik mijn laatste menstruatie ook ‘s avonds ongesteld werd. Voel me nog niet echt zwanger, heb alleen een opgezette buik en soms zeurende buikpijn. 
 
 
Oh nee lietjeee! Wat ontzettend jammer dat je niet zwanger bent. Gelukkig is er weer een nieuwe ronde. 
Wel fijn dag alles in 1 keer goed werkt en dat je je eisprong gevoeld heb. 
 
@lietje wat super jammer, maar door naar de volgende ronde! En ook wel prettig dat je dan wat langer van de pil af bent.
 
@ Anne hoeveelste ronde is dit? Ben benieuwd of je gevoel klopt. Wie weet komen de symptomen nog? Wanneer is je nod?
 
waitingfornrtwo van harte gefeliciteerd!! Hopelijk een mooi verjaardagscadeau later deze week. Ik duim voor je!

Mamad, wat ontzettend gaaf! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. En ik hoop maar dat je voorspelling voor de rest van ons uitkomt! ;) 

Ik heb erg veel last van een aantal symptomen. Ga me proberen in te houden om niet eerder te testen dan NOD. Maar die misselijkheid vind ik erg vermoeiend. Elke dag wel een paar uur last van. Hopen dat het voor het goede doel is. 

OH DAMES IK HEB IETS ERGS GEDAAN... Ookal weet ik nog niet of ik zwanger ben, en is het misschien wel ontzettend de goden verzoeken, ben ik de Prenatal ingegaan.

Nu heb ik natuurlijk al een klein voorraadje babyspullen een aantal jaar (jaja, in de opruiming verzamel je wel eens wat als 'cadeautjes' voor al je zwangere vriendinnen) maar nu heb ik een positiejurkje gekocht. 
Dit zou ik normaal natuurlijk niet doen omdat ik nog niks weet, maar hoop toch ooit zwanger te worden. En hij was af, af, afgeprijsd voor 9 euro...hehe. 
Hebben jullie ook al wel eens dingen gekocht voor er uberhaupt duidelijkheid was? 

 
Terug
Bovenaan