NOD eind januari (15-31 januari)

Moowtje, die misselijkheid snap ik zo goed! Ik heb er ook al een par dagen last van, zelf aan overgeven toe. 
Wanneer is jouw NOD? 
Ik heb babykledinglijn gekocht voor mijn pasgeboren nichtje, maar het zijn twee cadeautjes dus misschien hou ik het andere wel zelf! Sowieso van plan om het later cadeau te geven. Verder een leuk kaartje voor als we zwanger zijn en we het op sociale media willen neerzetten. 
Positie kleding durf ik niet te kopen nog, maar als het zover is ga ik denk redelijk snel een broek voor het werk kopen. 
 
 
Wow Nicolle B wat gaaf.. wannneer had je je NOD? gefeliciteerd!

Beautygirl, heerlijk dat kijken he? Ik was ook totaal niet van plan het te gaan bekijken laat staan kopen... maargoed, soms kom je een mooie aanbieiding tegen, en hoop toch ergens in m'n leven zwanger te zijn ;)
 
@moowtje, je bezorgde mij vandaag mn eerste lach! Super toch! Hopelijk kan je het snel aan! Mijn zus heeft ook allemaal positie jurkjes en broeken ect. Van toen ze zwanger was, sommige kleding daarvan vind ik zo leuk dat ik wel eens wat aan heb gedaan zonder zwanger te zijn. Het stond gewoon leuk! Daar moest ik even aan denken ?.
@waitingfornrtwo, mijn NOD is vrijdag de 26e. Het is onze 3e a 4e ronde (niet opeenvolgend) ivm werk van mn mannetje welke er voor zorgt dat vaak tijdens mijn ovulatie meneer niet thuis kan zijn. Dit is wel de tweede maand achter elkaar dat we het proberen. Volgende maand zijn we tijdens ovulatie ook bij elkaar dus dat gaat de goede kant op! Ik werd vanmorgen wakker met menstruatiepijn onder in mijn buik. Ik heb dat eigenlijk nooit drie dagen van tevoren maar pas om het moment dat het zover is maar denk toch dat het een aankomende menstruatie betekent. 
Ik wil niet testen voor NOD omdat mn gevoel dat het niet zo is groter is dan dat het wel zo is maar toch heb ik vanmorgen even getwijfeld. Toen maar snel gaan plassen zodat het eerste ochtendplasje weg was. Dan kan ik sowieso niet meer testen haha
 
@moowtje ja, heerlijk! Ik kan ook op internet een mandje volgooien en vervolgens gewoon de internet pagina weg klikken! 
Wanneer is jouw NOD?
 
@nicolle b
Wat mooi dat je een positieve test had. Geweldig!
Van harte met je zwangerschap.
 
Ik wacht nog steeds op het moment dat ik wil gaan testen.
Ook ik heb al een aantal dagen last van krampjes onder in mijn buik en mijn bh's zitten niet meer lekker. Ook heb ik hoofdpijn...maarja heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan