NOD eind januari (15-31 januari)

Hi dames,
Is het al bijna vrijdag? ?
Wat duurt dat wachten ontzettend lang
Mijn tieten groeien maar door, bh's zitten niet meer goed,
De blauwe aders zijn steeds heel goed zichtbaar!
En ik heb echt geen honger krijg bijna niks binnen!
Liefs K
 
Hee.
Sorry, al een hele tijd niet meer gereageerd ivm drukte. Nu eindelijk weer eens tijd om te reageren en alles te lezen. Mijn ovulatie is de 31e weer dus hopelijk dan weer een nieuwe kans en ga zo wie zo beginnen met testen rond mijn ovulatie. 
 
Wat fijn dat je positief nieuws hebt mamad. Fijne zwangerschap gewenst. Ook nicole natuurlijk. 
 
Voor de rest nog heel even wachten en dan weet je het. 
Liefs 
 
@Anne-BB Snap ik, ik had ook niet moeten testen voor nod. Wel gedaan en negatief helaas. MIjn nod is vrijdag dus nu wil ik afwachten of ik ongesteld wordt en zo niet dan zaterdag testen. Ik hoop dat het niet je menstruatie is wat je voelt maar toch iets anders! Wel lastig dat je het dan niet elke maand kan proberen lijkt me. Maar je klinkt wel superontspannen, daar kan ik wat van leren ;-)
 
@Nicolle gefeliciteerd! Super leuk, lekker genieten van deze mooie tijd.
 
Succes met wachten lieve dames!xx
 
Gefeliciteerd Nicolle! Wat een fijn nieuws! 
Ik kreeg vanmorgen een hartaanval,, opeens een beetje oud bruin bloed in inlegkruisje en bij afvegen. Nu nergens geen last meer van. Zou het oud vloed van de innesteling geweest kunnen zijn denken jullie? NOD is donderdag. 
Zo kalm als ik was, zo onrustig ben ik nu! ?
 
Voor mij is het feest over... Net ongesteld geworden... 2 dagen voor NOD.. Ik hoop toch dat er meer dames uit de groep zwanger worden! Ik duim voor jullie,, en ik ga door voor ronde 3...
 
Heey Heey ik ben nieuw op dit forum en ik zou morgen mijn NOD moeten krijgen, maar dit weekend op dag 23 heb ik een kleine bloeding gekregen ( was niet veel en was alleen maar bij het afgeven na een dag is het ook gestopt ) hopelijk was dit de innesteling 
 
iemand ervaring met innestelingsbloed? bij mij was het zalmroze 
 
 
 
Nicole van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Waitingfornrtwo wat jammer dat je een negatieve test had. Maar het kan nog zo zijn dat het hcg hormoon nog niet hoog genoeg was dus als je vrijdag niet ongesteld bent dan heb je hopelijk zaterdag een positieve test in handen. 
Danielle wat ik gelezen heb is het wel mogelijk om in deze week nog wat bloed te verliezen door de innesteling dus ik hoop voor je dat het dat was. Ik heb verder geen ervaring met innestelingsbloed, zelf nog niet gehad. 
 
Gefeliciteerd meiden!!! Goed nieuws. 
Nicole B. Vraagje he... had je lang last van veel slijm. En wat voorn symptomen had jij toen??
Ik zit namelijk nu 8 dagen voor NOD en merk dat ik veel glimmend vloed heb.. (ook wit) heb m’n eisprong gehad 14 dagen voor NOD zeg maar. 
Ook heb ik steken en gevoelige tepels lage rugpijn. 
Liefs
 
Terug
Bovenaan