NOD eind januari (15-31 januari)

Hoi Dames, ik ben nieuw hier op dit forum en vind het allemaal ook zooo spannend!! 1 januari was de eerste dag van mijn menstruatie en ik heb net 2,5 dag licht gebloed... nu weet ik niet of dit een innesteling is of toch een lichte menstruatie. Normaal gezien is vrijdag mijn nod en natuurlijk maak ik mijzelf ook gek haha. Ik ga er vanuit dat ik ronde vier in ga maar ik hoop zo dat het raak is. Gelukkig ben ik niet de enige in spanning( fijn dat je het hier een beetje van je af kan schrijven)!
 
Hallo dames,
ook ik ben nieuw op dit forum. Super spanned allemaal en erg leuk om de verhalen en ervaringen van anderen te lezen.
gefeliciteerd voor de personen die al weten dat ze zwanger zijn!!
zit zelf in mijn eerste ronde. Heb 27-01 mijn NOD dus super spannend natuurlijk. Heb al wel wat symptomen (denk ik). Heb lage rugpijn, een zwaar en zeurend gevoel onder in de buik, gevoelige borsten en sinds gisteren de hele dag door honger. Zo erg dat ik er vannacht voor uit bed ben gegaan omdat ik er gewoon misselijk van werd. Dat heb ik dus nooooooit! We zijn bezig voor ons tweede kindje, herken de symptomen wel een beetje van de vorige keer dus wie weet... maar nog even geduld hebben dus zoals jullie allemaal. Had niet gedacht hier met een tweede kindje weer zo erg mee bezig te zijn, maar het blijft gewoon een wonderlijk iets... ik duim voor jullie allemaal!!
 
Hoi allemaal,

Als eerste voor iedereen die zwanger is, gefeliciteerd!! zo fijn :)

Ik ben nieuw op het forum en vind het zoooooo spannend!!
Nu mijn verhaal, wij zitten in de 3e ronde en ik ben nu al 8 dagen overtijd maaaar nog steeds een negatieve test :(. maandag 15-01 was mijn NOD en heb woensdag, vrijdag en zondag maar helaas allemaal negatief. Ik heb wel al sinds vorige week heelveel afscheiding & af en toe krampen laag in mn buik en af en toe beetje licht in mijn hoofd. Sinds zondag heb ik supergevoelige tepels.... morgen ga ik denk ik maar weer eens testen..
Wat denken jullie? ik word gek van mezelf pff..
Eerste ronde was 36 dagen, toen 30 en nu op dag 38. Volgens mij heb ik op 30/31 dec mijn ovulatie gehad, dat voel ik wel aan de buikpijn die ik dan heb...
 
Liefsss
 
Weten jullie ook hoe het zit met die innestelingsbloeding? Moet je die sowieso krijgen, of kan het zijn dat je dat krijgt? (leek op dit gebied). 
Ik een goede dag gehad. Druk, dus weinig nagedacht en benieuwd naar het weekend. 
Vind het lastig dat ik niet zeker weet of 26 of 27 mijn NOD is. Ik heb met mijn afgesproken dat we gewoon de 27e gaan testen 's ochtends als ik nog niet ongesteld ben. 

Nu vanavond weer erg misselijk en pijnlijke borsten. Die misselijkheid de hele tijd vind ik het ergste, vooral omdat ik niet weet waar het anders van zou zijn. Ben zo bang dat het negatief is van het weekend en dat ik dus al die tijd fantoompijn ofzo heb gehad? ;) Geen idee hoe ik dat moet zien. Maak ik mezelf gek? 
Ik dacht dat ik er best rustig onder was eigenlijk....
 
@moowtje ; ik heb niks van innestelingsbloeding gehad of iets.. dus dat weet ik niet. zo lastig he als je in onzekerheid zit..
 
Welkom voor iedereen die nieuw is! En natuurlijk succes met t wachten en ik duim ook voor jullie. 
Ik heb zelf ook geen innestelingsbloeding gehad. Wat ik lees op internet hoef je ook geen innestelingsbloeding te hebben. Het komt juist weinig voor dat het gebeurt dus zover ik weet is het niet zo dat je sowieso een innestelingsbloeding moet krijgen. 
 
 
Hi lieve dames met kinderwens, 
Ik ben nieuw op dit forum. Althans ik lees al sinds december mee maar vanaf nu zelf ook een account. Wat een spannende tijden gaan wij door hé! 
Enorm leuk hoe wij elkaar allemaal kunnen helpen, steunen en lekker kunnen kletsen.
Zelf ben ik sinds midden november gestopt met de pil na ruim 8 jaar de pil te hebben geslikt. Met als reden onze kinderwens. Wat is dit enorm spannend.... ik had nooit gedacht dat ik er zo obsessief mee bezig zou zijn, maar stiekem vind ik het best logisch. Je gaat je lichaam klaarstomen voor hopelijk de komst van een kleintje. Hoe bijzonder is dat? JA, ik wil elk kwaaltje als teken ervaren maar helaas was het tot dus verre loos alarm en probeer ik het om die reden toch wat los te laten. Dat laatste lukt nog niet helemaal maar ik probeer er in ieder geval rustig om te blijven.
Mijn NOD is as. vrijdag 26 januari, en ben nu toch echt in spanning. Vanochtend kwamen er krampen opzetten en hoop niet dat dit weer een teken is van ongesteld worden. Ik duim nog even door. Wel heb ik al deze keer voor het eerst de eisprong gevoeld, echter hebben wij  pas op die dag sex gehad. Mijn vriend zat op de dagen daaraan voorafgaand in het buitenland. De kans schat ik dus erg klein in. Maar blijf hopen. Heb al week last van zeer gevoelige tepels kan er amper op liggen en enorme trek, verder niks.
Spannend allemaal dames! Ga ook voor jullie door duimen! Wie heeft zijn nog nog meer op vrijdag 26 januari? 
Liefs,
Roosje 
 
 
 
 
@Irisxo Dankjewel! Ga ik zeker proberen haha! Vind het nu vooral nog spannend, maar soms heb ik zo'n intens geluksgevoel. Heerlijk is dat. Ik wens jullie dat allemaal!!
@Lietjeee Dat is inderdaad een super goed teken! Fijn dat je dan weet dat het goed werkt allemaal he?
@Anne-BB Jij ook super bedankt! Ja deze keer heb ik alle testen samen met mijn vriend gedaan. Hij vind het geweldig! Hij had er al gelijk vertrouwen in toen ik mijn eerste test een heel licht streepje had. Het grappige is dat hij eerst eigenlijk wilde wachten met een 2e, maar hij is helemaal omgeslagen! Wat goed ook dat je wacht! Hou vol en houd moed!
@Moowtje Thanks meid! Ik hoop het ook echt dat er veel meiden zwanger zijn! HAHA geweldig!! Waarom zou je niet toch? Voor 9 euro kan je het toch niet laten hangen?! Ik durf dat dus nog niet he.. Ik ben gewoon bang dat het nog een keer mis gaat dus ik wacht tot de 1e echo en dan ga ik wat leuks kopen. Maarja 9 euro klinkt wel erg goed.. dus misschien ga ik van het weekend ook wel even kijken HAHA! Succes met wachten nog even! En een innestelingsbloeding hoef je niet perse te krijgen hoor! Heb ik ook niet gehad. Misselijkheid klinkt wel 'goed' moet ik zeggen! Ik had ook echt wel zulke symptomen dat ik dacht als het niet raak is vertrouw ik nooit meer op mijn lichaam. 

@Nicolle B Van harte gefeliciteerd meid! Wat leuk we lopen gelijk!

@Mainecoon Spannend he! Wanneer ga je testen?
@M H Bedankt voor je felicitatie! Ik hoop voor je dat het volgende maand raak is! 
@Danielle Q-M Balen zeg.. Even verwerken en dan weer vol goede moed aftellen naar je ovulatie! Gaat vast helemaal goedkomen!
Aan alle nieuwe dames welkom!! Spannend he! Ik vind het wel fijn om te horen dat iedereen er zo mee bezig is. Ik dacht dat het aan mij lag haha! Ik blijf ook maar in mijn tieten knijpen om te kijken of ze nog pijn doen, gewoon overal waar ik ben! Belachelijk toch haha!
 
Terug
Bovenaan