NOD eind januari (15-31 januari)

@D e Ik heb helemaal geen witte vloed.. Het is misschien juist nog minder dan normaal en ben toch echt zwanger! :) Maar ze zeggen wel dat het 1 van de meest voorkomende tekenen zijn dus ik hoop het voor je!
 
Dankjewel allemaal . Kan het ook nog niet echt geloven 
 
@D e: ik heb heel even een paar dagen  last gehad van waterig slijm 
En daarna niks meer. 
Mijn symptomen waren alleen dat het net leek of ik een paar 
Blauwe plekken op mn borsten had. Maar dat waren dus de
Aaderen. En afentoe wat steekjes erinEn ik had onwijs erge honger
Als ik had en nog steeds hoor haha heb gegeten barst ik naar een half uur weer
Van de honger. 
Verder niet misselijk gelukkig
 
@Nicolle B Ik heb nog niet gebeld haha! Ik wacht tot maandag en dan ga ik bellen! Ik hoop op een vroege echo aangezien ik voor mijn zoontje een vroege miskraam heb gehad. Dat is ook de reden dat ik nog niet gebeld heb.
Volgens de calculators op internet ben ik 3 oktober uitgerekend. En jij?En wanneer heb jij je eerste echo?
 
@mamad   waarom pas de maandag?
Volgens  mijn berekeningen ben ik 1 oktober  uitgerekend
Maar dat weet ik pas zeker met de termijn echo  natuurlijk
Vind het spannend allemaal  dit is ons eerste kindje
Dus alles is nieuw 
 
@Nicolle B dan ben ik over de dag heen waarbij ik die miskraam toen heb gehad. Ja je weet het het pas na je echo echt idd! Is ook super spannend! Voor mij is het niet nieuw, maar ik vind het minstens net zo spannend! 
 
Welkom iedereen die nieuw op het forum is!
@mamad, wat leuk en fijn om te horen! Ik zou graag met manlief willen testen maar hij heeft de eigenschap van niet thuis zijn voor werk dus kans zit erin dat ik het toch alleen moet gaan doen.
 
hoe gaat het met de meiden die tot vrijdag moeten wachten net als ik? Ik heb de hoop al opgegeven voor deze maand (voel toch zo nu en dan buikpijn welke zegt dat mn menstruatie er aan komt). Maar ik duim voor jullie allemaal en hoor graag hoe het gaat! ?
 
groet, Anne
 
 
Iedereen gefeliciteerd, oktober 2018 babyboom ?.
Ik lees al een tijdje af en toe mee, maar post nooit echt wat. Laatst toen ik wel symptomen had, heb ik wat mee gekletst.. Fijn om jullie verhalen allemaal te mogen lezen ?
k moet ook wachten tot zaterdag. Ik heb wel een onregelmatige cyclus die varieert van 28 tot 34 dagen. Gemiddeld is 30 dagen wat zaterdag is, dus probeer wel te wachten tot 34 dagen mocht ik het niet worden.
Ik heb totaal geen klachten, zo af en toe een mini-steekje maar niet dat dat pijn doet. Sinds vanochtend merk ik dat mijn borsten gevoeliger gaan worden, maar dat is bij mijn menstruatie ook meestal. Voor ons ronde 9 deze keer dus ik ga al uit van een menstruatie.
Ik ben dus wederom weer benieuwd. Tijdens de vruchtbare dagen zaten we heel ongestresst in Mexico dus wie weet heeft dat geholpen ?
 
Terug
Bovenaan