NOD eind januari (15-31 januari)

Hallo dames,
Gefeliciteerd met de zwangerschap, Nicole en Mamad. Bedankt allemaal voor jullie verhalen want het heeft veel steun gegeven. Ik heb komende zondag mijn NOD. Door ovulatietesten weet ik dat ik 13 januari mijn eisprong heb gehad. Ik heb PCOS dus mijn cyclus is heel wisselend. Ik had vooralsnog geen klachten 'helaas' behalve wat ik maandelijks heb door mijn pcos: soms steekjes, soms een vlaag misselijkheid en wat acne. Ik ben wel al twee weken erg moe en prikkelbaar.. én k heb gisteren een innestelingsbloeding gehad. Beetje roze afscheiding en vandaag beetje bruin.
Ik ben erg benieuwd wat ik zondag ga testen.. allemaal veel succes met wachten en ik duim ook voor jullie!! 
 
 
 
 
@Anne-BB Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant kan jij hem weer verrassen! Dat lijkt me ook super leuk! Ik hoop voor je dat het ander soort buikpijn is deze keer! Ik duim in ieder geval voor je en laat jij het ook weten?
@Klojo Welkom (weer) en bedankt voor je felicitatie! Leuke nickname haha! Irritant he die onregelmatige cyclus, duurt alleen maar langer voordat je wat weet. Dat helpt wel hoor als je ongetresst aan het klussen bent geslagen! Wie weet! hou de moed erin! 
 
@Anne-de ik heb ook vrijdag nod. Ik denk dat ik bij de groep hoor die door moet naar de volgende ronde. Voel geen symptomen en gisteren  getest met een early test met als resultaat niet zwanger. Ik heb de hoop wel laten varen.. wanneer ga jij testen ?
 
 
 
Dat is een aanrader ja, maar ook geen garantie natuurlijk. Ik heb gewoon menstruatieklachten dus denk dat het vanavond of de komende dagen wel doorbreekt.
En inderdaad voel ik mij echt soms als mijn nickname ?. Komt allemaal goed! Ik ga ook huisarts al bellen als het deze ronde niet gelukt is en dan lieg ik er 3 maandjes bij zodat we onderzocht kunnen worden ?.
Ik hoop voor de rest dat iedereen 2018 het geluk heeft om zwanger te raken.
Kreeg van het weekend bericht van mijn vriendin en haar zwangerschap. Die waren al 3 jaar bezig en wilde ook niet naar de huisarts. Die was meer ingesteld op dat het hun gegund is of niet.. nou wel dus, maar wel lang geduurt zeg ?
 
Vrijdag mijn NOD en ik wil zaterdag testen. 
Ik heb nogsteeds geen duidelijke symptomen dus ik denk dat ik vrijdag gewoon ongesteld word. 
Heb nog wel een klein beetje hoop dat ik wel zwanger ben maar ik ga er niet vanuit dan valt het niet zo tegen als ik niet zwanger ben. 
Wil de volgende ronde gebruik gaan maken van ovulatietesten in combinatie met de app die ik gebruik. 
 
Terug
Bovenaan