NOD eind januari (15-31 januari)

Hi Nicole B!
Ik heb precies hetzelfde zit nu 7 dagen voor NOD maar ontzettend last van waterig slijm.. had jij dat ook? 
Ook zijn m’n tepels wel gevoelig en soms steken af en toe in m’n lies de buurt ik voel m’n eisprong altijd. En dit voelde een beetje hetzelfde heb m’n eisprong al gehad 14 dagen voor NOD dus dat klopt wel. Ben benieuwd naar joun ervaringen. 
Liefs demi 
 
Hi mamad!
Dankje voor het reageren dit heb ik nog niet eerder gehad dus hoop op het beste natuurlijk. Ik had echt waterig slijm nu nog steeds paar dagen nu al en soms wat steken. 
Ook lage rugpijn pijnlijke tepels. En aderen over mijn borsten. 
Hoop het beste natuurlijk heb 31e mijn NOD dus dat duurt nog wel ff. Wanneer hebben jullie getest? Echt pas na je NOD of op je NOD? 
Liefss
 
 
@Klojo dan is het inderdaad niet nodig maar ik ben ook wel benieuwd op welke dagen ik het meest vruchtbaar ben en dat dit overeenkomt met de app die ik gebruik. 
@ D e ik ga zaterdag testen en vrijdag is mijn NOD. 
 
 
 
Ik denk ook aan ovulatietesten volgende ronde maar heb (nog) geen idee hoe dat werkt. Ga daar dit weekend mij er maar eens in verdiepen. 
Ik vraag me trouwens af he, er zijn onderzoeken gedaan naar wanneer vrouwen zwanger worden als in de eerste drie maanden 10% oid en na een jaar is dat 80 of 90%. Weet iemand hoe dit werkt? Denkt je baarmoeder elke maand van ‘ik snap het bijna’? En hoe zit dat als je niet achtereenvolgende maanden (kan) proberen?
Gekke vraag misschien, wellicht is er een logisch antwoord die ik niet zie?
xx-Anne
 
Hallo dames,
Donderdag mijn NOD maar zaterdag ga ik pas testen. Dan weet ik zeker dat de testuitslag klopt.
Vandaag worden mijn buikkrampjes alleen maar erger. Echter voelt het wel anders dan als ik ongesteld moet worden. Sinds gisteren ben ik ook enorm moe. 
Toch ben ik bang dat ik mijzelf dit allemaal aanpraat haha. pff wachten duurt nu wel lang hoor. 
 
@anne-BB Als je daar zo over nadenkt heb je een punt. Ik heb ook eens gelezen dat je iedere maand 10% kans hebt om zwanger te worden dus geen idee hoe dat zit. Blijft toch geluk hebben en dat alle factoren goed in balans zijn denk ik. Zelfde als ziek worden, iedereen wordt het, en 80% is denk ik ook wel eens verkouden geweest binnen een jaar, maar wanneer weet je niet..
Blijft een wonder denk ik!
 
Terug
Bovenaan