NOD eind januari (15-31 januari)

Ik ben al een tijdje aan het meelezen, maar bij deze ook een berichtje.
Natuurlijk alle zwangere dames van harte gefeliciteerd! Dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben ;)
@Anne-BB Ik duim voor je en hoop dat je ongesteldheid uitblijft natuurlijk. Succes met wachten!
@Klojo Lijkt me erg lastig als je een onregelmatige cyclus hebt. Ik hoop van harte voor je dat relaxen in Mexico heeft geholpen! Duim voor je!
@Jasmijnnn Spannend! Mijn NOD is ook zondag. Succes met wachten en ik hoop dat je dan positief mag testen natuurlijk!
@Irisxo Succes nog even met wachten! Hopelijk mag je positief testen.
Mijn NOD is zondag. Als ik zaterdag nog niks gemerkt heb (kondigt zich normaal twee dagen van tevoren aan) wil ik zondagochtend testen. Dan komt mijn man thuis uit de nachtdienst en kunnen we samen testen. Ik ga er niet vanuit, maar hoop het natuurlijk wel! :)
Succes met geduld hebben en wachten!
 
@de
Ik had ook ongeveer  een weekje van te voren waterig slijm 
Ik heb toen vorige week woensdag  getest en die was negatief 
Dus ik baalde alweer en gaf de moet al op. Moet zeggen heb wel 2 rustige dagen gehad toen en was er niet meer zo mee bezig  dus dat was heerlijk haha was mezelf helemaal gek aan het maken
Toen vanaf vrijdag zaterdag  kreeg ik een soort blauwe plekken  boven  mn borst. En steekjes  links onder in de buik die erger werden dan de rest van de week
Dus ik dacht ook al echt dit kan toch niet missen. Ook had ik naar mijn negatieve  test vorige  week echt daarna een ongesteld heids gevoel  maar ook dat kwam  niet
Toen had ik zondag  mijn nod. Bij elke wc beurt was ik bang  en ik durfde  niet te testen.
Toen toch afgelopen  maandag getest. En een duidelijkere streep kon niet.
Dus ik voelde me eigen echt wel anders als toen ik niet zwanger  was en ongesteld moest worden
 
Gelukkig niet misselijk. Dus hopelijk  blijft dit zo.
Dus waterig slijm is een goed teken d e  
 
@Anne-BB ik kan niet zeggen dat ik jaren ervaring heb, maar ovulatietesten wijzen zich zelf wel. Eigenlijk heel simpel. In een doosje zitten over het algemeen 5 testen. Als je ongeveer weet wanneer je ovulatie is kun je 2 dagen daarvoor bijvoorbeeld gaan testen. Doe dit het liefst in de middag telkens op het zelfde tijdstip.
Het werkt hetzelfde als een zwangerschapstest: 10 seconden in urine, er verschijnt een controle streepje en als je genoeg LH-gehalte in je urine hebt verschijnt er een tweede streepje. Is deze licht dan weet je dat je eisprong er aan zit te komen. Is het een donker streepje dan zit je op je 'piek' moment. 

Meer informatie staat kun je ook vinden via deze link: 
https://www.oudersvannu.nl/zwanger-worden/bevruchting/ovulatietest/
 
@Nicolle b fijn om te weten dat je positief bent over de ovulatietesten en dat het ook meteen gelukt is. Hopelijk test ik positief zaterdag en heb ik ze niet nodig maar als ik wel door ga voor de volgende ronde dan ga ik zeker gebruik maken van de ovulatietesten. Ik weet niet meer zeker of ik het gezegd had maar Nicolle gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik heb altijd al veel afscheiding gehad maar het is bij mij nu ook wat dunner/wateriger. Maar bedoelen jullie met waterige slijm dat het slierten slijm zijn of gewoon dunne afscheiding? Ik heb dit niet als een teken gezien maar heb wel dunnere afscheiding. 
 
 
Dankjewel  iris. Hopelijk  heb je de ovulatie testen indd niet nodig en test je gewoon  positief.
Ik heb ook altijd veel slijm maar dat is wit en mijn slijm  vande week  was nat dus je zag niet eht wit maar gewoon mn ondergoed was kletsnat
En als ik met mn vinger  voelde was die ook nat haha klinkt echt heel raar  maar kan het niet echt uitleggen
Daarna was het ineens weg en wast helemaal droog. 
Hoelang ben je al bezig iris ?
 
Dankjewel  iris. Hopelijk  heb je de ovulatie testen indd niet nodig en test je gewoon  positief.
Ik heb ook altijd veel slijm maar dat is wit en mijn slijm  vande week  was nat dus je zag niet eht wit maar gewoon mn ondergoed was kletsnat
En als ik met mn vinger  voelde was die ook nat haha klinkt echt heel raar  maar kan het niet echt uitleggen
Daarna was het ineens weg en wast helemaal droog. 
Hoelang ben je al bezig iris ?
 
Dankjewel  iris. Hopelijk  heb je de ovulatie testen indd niet nodig en test je gewoon  positief.
Ik heb ook altijd veel slijm maar dat is wit en mijn slijm  vande week  was nat dus je zag niet eht wit maar gewoon mn ondergoed was kletsnat
En als ik met mn vinger  voelde was die ook nat haha klinkt echt heel raar  maar kan het niet echt uitleggen
Daarna was het ineens weg en wast helemaal droog. 
Hoelang ben je al bezig iris ?
 
Terug
Bovenaan