NOD eind januari (15-31 januari)

Graag gedaan, en ja ik hoop ook dat ik ze niet nodig heb. 
Ik heb inderdaad ook altijd witte afscheiding en dit is nu helder, hopelijk is dat dan dus een goed teken en een symptoom want heb verder niet echt symptomen. Had een paar dagen een opgezette buik en een vol gevoel. Gisteren had ik hier geen last van maar vandaag wel weer, al vanaf vanmiddag terwijl ik niet veel gegeten heb vandaag. 
Dit is ronde 2 voor ons, ben in oktober gestopt met de pil. Hoeveel rondes heb jij gehad? 
 
Thanks @Moowtje!
en @Nicolle B gefeliciteeerd! Volgens mij had ik dat ook nog niet gezegd! Had je de eerste test dus 4 a 5 dagen voor NOD gedaan?
ik heb dus ook dat ongesteldheids gevoel met vlagen. Ik denk daarom juist dat ik gewoon ongesteld ga worden morgen of vrijdag. Voelde je echt geen verschil daarin? Het rare is dat ik er heel rustig ben en in mn hoofd al met de volgende maand bezig ben met ovulatie testen ect. Maar toch blijft het nu nog even spannend op een of andere manier. Ik denk er ontzettend veel aan en ik nog aan het begin van dit topic zeggen dat ik er deze maand minder mee bezig wilde zijn.. nou is me niet helemaal gelukt. Wellicht volgende maand beter haha!
 
 
Dankje Nicolle B voor het reageren! 
Ja ik heb echt waterig slijm zit nu precies 1 week dus voor NOD zelfde als wat jij hebt... en als ik ook met m’n vinger voel krijg ik echt wit glibberig slijm. Heel raar! 
Hoeveel dagen voor NOD teste je positief? Ik ga denk ik ook echt wachten tot NOD als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. 
Pff zo moeilijk allemaal. 
Liefs Demi
 
@jbb, heb je al verschijnselen?
Iemand anders ervaring met innestelingsbloeding en verder geen heel duidelijke symptomen? Ik lees dat 10 dagen na eisprong pas innesteling is en dan pas hcg wordt aangemaakt waardoor je al die klachten kan krijgen. Dus vier dagen voor NOD kun je op z'n vroegst misselijk enzo zijn?
Ik raad ook ovulatietesten aan. Bij Sensitest goedkoop ingeslagen, maar hopelijk niet meer nodig ?
 
 
 
@iris  ik ben in september  gestopt  met de pil dit was ronde 4 
Dus gelukkig  vrij snel
 
@DE ik had afgelopen  zondag  mijn nod en heb 1 test gedaan die woensdag  maar negatief  en afgelopen  maandag dus 1 dag na mijn nod positief
Ik durfde niet meer te testen omdat ik bang was dat ik weer teleurgesteld  werd 
 
Dat is inderdaad vrij snel nicolle, gelukkig maar. Ik hoop ook dat het bij mij snel gaat want merk toch dat ik er heel erg mee bezig ben. 
Jasmijnnn wat je zegt klopt inderdaad dus dat ik nog geen symptomen heb hoeft niks te zeggen. Ik hoor en lees toch ook wel veel dat veel mensen al eerder symptomen hebben, hoe dit kan weet ik niet. 
 
Hallo dames,
Gefeliciteerd voor degene met een positieve test!
Ik moet nog even 2 dagen wachten tot ik kan testen!
Vandaag op babybezoek van een vriendin geweest, erg leuk en hoop stiekem dat ik er over 9 maanden ook zo bij zit?
Krijg steeds meer last misselijkheid, witte afscheiding zoveel dat ik een inlegkruisje moet dragen en mijn tepels zijn echt heel erg aan het groeien!
Ik hoop zo dat ik vrijdag een positieve test heb, ik duim voor jullie allemaal!
Liefs K
 
Dat klinkt goed, anoniem K! Spannend die laatste twee dagen wachten maar wel.verstandig als ik de eerdere berichten van dit forum lees voor een betrouwbaar resultaat. Bedankt Iris. Wanneer is jouw NOD
 
Terug
Bovenaan