NOD eind januari (15-31 januari)

oh tip... misschien weet iedereen dat ook wel, maaaaar... Ovulatietesten zijn ook goedkoop bij de action te krijgen. (5 stuks voor 2 euro nogwat volgens mij) 
 
 
Mijn NOD is vrijdag en ik wil zaterdag gaan testen als mijn ongesteldheid uit blijft. 
Wanneer is jouw NOD?
@moowtje ik wil ook als er een volgende ronde komt de ovulatietesten bij de action halen. 
 
Hi meiden,
Mijn nod moest as vrijdag starten maar zoals ik vanochtend al zei had ik al krampen vanochtend. Vreesde het al maar het is net bevestigd, ik ben ongesteld.
Baal enorm weer een nieuwe ronde voor mij dus. Ik duim door voor jullie!! 
Ik ga mij maar eens verdiepen in ovulatietesten... iemand tips?
 
Liefs, 
Roosje
 
@Roosje wat balen zeg! Ik zou me niet te druk maken om de ovulatietesten. Hierboven al klein stukje geschreven over ovulatietesten. Gewoon goed de bijsluiter lezen. Wijst zichzelf! 
 
@Jasmijnnn Heb gevoelige en vollere borsten. Maar had ik de vorige keren ook voor mn menstruatie. En heb af en toe steken rond mn schaamstreek, zeurend gevoel in mn onderbuik en wat een ongemakkelijk gevoel in mn onderrug... maar kunnen natuurlijk ook allemaal symptomen zijn van een aankomende ongesteldheid. Zit niks anders op dat afwachten...
 
@Roosje, dat is even een teleurstelling hoop dat het met de ovulatietesten gaat lukken!
ik ben gisteravond al rond 8 uur in slaap gevallen! Vanmkrgen werd ik wakker van (voor mij) vrij heftige menstruatiepijn.. maar niks te zien. Voor mij is dat echt heel raar, ik heb dst nog nooit gehad, ik heb pas pijn wanneer het zich aandient en kan het dan vaak met 1 paracetamol af. Ik ben opgestaan en de pijn trok gelijk weg. Heb wel nog wit slijm. Ik denk voornamelijk dat mn lichaam me even voor de gek houdt maar neemt niet weg dat ik wel mn vraagtekens erbij heb. Verder geen symptomen niks.. behalve een beetje diarree ook vanmorgen (sorry). Ik weet even niet meer wat ik moet denken en wachten op morgen maakt het zo lastiger dan dat ik zelf zou willen..
fijne dag iedereen!
 
Terug
Bovenaan