NOD eind januari (15-31 januari)

Omdat de ongesteldheid afgelopen 2 dagen niet echt doorzette met mijn man afgesproken dat als ik deze ochtend schoon zou zijn, ik mocht testen. Vanmorgen naar wc, voor plassen afgeveegd en alles helemaal schoon... joepie, plassen in een potje, stick erin, wachten... Afvegen... Helderrood bloed... dat werd dus geen positieve test... Helaas... maar wel fijn om nu weer even duidelijkheid te hebben en 1 week rust... mijn cyclus is van 35 naar 29 dagen naar 29 dagen gegaan... ook wel fijn! 
 
@danielle Q-M aaah wat balen zeg! Maar idd je hebt nu wel zekerheid! Veel succes de volgende ronde. 
 
Hier nog steeds het zelfde, op het moment alweer 10 dagen overtijd, ga aan mezelf twijfelen of mijn NOD niet 15jan was zoals ik dacht en de app aangaf. Maar heb toch 2 weken daarvoor mn ovulatie gehad dus het moet bijna wel... afwachten afwachten..
 
He meiden.. misschien heeft in deze groep iemand een ervaring of geruststelling voor mij. Ik ben vandaag 6e dag overtijd. Gisteren heel lichtjes positief getest met n early test. En vanmorgen moest ik heel vroeg plassen.. en met afvegen had ik licht roze afscheiding?!? Maak me echt zorgen! 
 
Iemand een idee? 
 
Hi meiden, 
 
Even benieuwd naar jullie ervaringen; ik had dinsdags/woensdag NOD. Ik werd echt maandag al ongesteld. Normaal ben ik 5 dagen ongesteld waarvan de eerste drie echt pittig. Deze keer had ik maandag medium, dinsdag weinig en woensdag zo goed als niks,... vandaag donderdag helemaal niks. Heb ook amper menstruatiepijn gehad terwijl ik normaal altijd flinke pijn in mijn onderrug heb.
Ik wil er wel bij vermelden dat dit mijn eerste echte menstruatie is na het stoppen vd pil (na direct stoppen wel onttrekkingsbloeding gehad die ook gewoon 5 dagen duurde) Ik had eerser verwacht heftiger ongesteld te worden en daar ook echt meer last van te hebben maar dit stelt echt niks voor ?
 
Hi meiden, 
 
Even benieuwd naar jullie ervaringen; ik had dinsdags/woensdag NOD. Ik werd echt maandag al ongesteld. Normaal ben ik 5 dagen ongesteld waarvan de eerste drie echt pittig. Deze keer had ik maandag medium, dinsdag weinig en woensdag zo goed als niks,... vandaag donderdag helemaal niks. Heb ook amper menstruatiepijn gehad terwijl ik normaal altijd flinke pijn in mijn onderrug heb.
Ik wil er wel bij vermelden dat dit mijn eerste echte menstruatie is na het stoppen vd pil (na direct stoppen wel onttrekkingsbloeding gehad die ook gewoon 5 dagen duurde) Ik had eerser verwacht heftiger ongesteld te worden en daar ook echt meer last van te hebben maar dit stelt echt niks voor ?
 
Noooooo ik knijp hem hard.. net wat roodbruine rommel bij het naar de wc gaan. Normaal eerder te laat ongesteld dan te vroeg. Op z'n vroegst morgen zou ik het moeten worden (als ik eisprong aanhoud) anders zelfs zaterdag of zondag pas.... Ik ben bang dat dit toch mis is. Ondanks dat mijn lijf toch echt al 2 weken anders voelt ....pffffff
 
 Geen idee of het doorzet. Even afwachten... Heel stom want twijfel echt aan mijn lijf... Had stiekem toch wel zo'n gevoel zwanger te zijn,  al weet je dat nooit zeker. Nu ook wat zeurderige rugpijn (normaal altijd met menstruatie) dus grote kans dat ik het gewoon word...
 
Terug
Bovenaan