NOD eind januari (15-31 januari)

Goedemiddag allemaal, hier ook weer even een berichtje van mij! Wat een onzekerheden en twijfels en vooral... wat spannend allemaal! Wat kan je lichaam je voor de gek houden! Het ene moment denk ik, ja ik ben zwanger! Het kan gewoon niet anders... en dan is er weer dat moment dat je toch begint te twijvelen of dit toch echt wel zo is. De kans is namelijk ook nog steeds aanwezig dat je toch nog ingesteld gaat worden. Mijn NOD is zaterdag maar vind het echt moeilijk te wachten met testen... misschien toch morgen vroeg maar al een testje doen?? Heb op het moment namelijk echt weer het gevoel dat het wel raak is, buikpijn dat steeds vervelender wordt maar anders voelt als dat ik mijn menstruatie er aan zit te komen. Erge honger gevoel maar als ik ga eten wordt ik beroerd en onwijs moe! Heb na het werk gewoon geen puf meer on wat in huis te gaan doen. In de avond knapt het vaak weer wat op en ga ik dan maar nog wat dingetjes doen...
 
hoe gaat het inmiddels met jullie? Al wat meer duidelijkheden of nog steeds allemaal in spanning? Wel heerlijk om het af en toe even van je af te schrijven en te zien dat je niet de enige bent..
 
@Moowtje ik hoop dat het wegblijft! Bah wat spannend he..
 
@Ella ja fijn om hier even je verhaal kwijt te kunnen he. Mijn nod is morgen maar ik twijfel om af te wachten of ik ongesteld wordt en dan pas zaterdag te testen, maar wil eigenlijk gewoon heel graag testen. Ik heb verder overigens nergens last van en geen enkele aanwijzing dat ik zwanger zou kunnen zijn dus weinig hoop op dat punt. 
 
@waitingfornrtwo, volgens de verhalen id het indd beter om to h wat langer te wachtem voordat je gaat testen. Juist om teleurstellingen te voorkomen dat je de volgende dag misschien alsnog gewoon ongesteld wordt. Maar het is gewoon zooooo moeilijk!! Heb ik deze kwaaltjes dan allemaal zonder dat is zwanger ben? Loop ik mijzelf gewoon voor de gek te houden? Wil het zo graag weten... straks maar even met mn vriend bespreken wat hij denkt. Morgen testen of toch nog even wachten??
en ik heb een (volgens mij wel hele domme) vraag... aankomende zaterdag heb ik een wellness dagje, waaronder een heerlijke lichaamsmassage. Dit kan toch nog helemaal niet kwaad zo vroeg in de zwangerschap (mocht het wel zo zijn).
 
Vandaag mijn NOD, maar nog geen druppeltje bloed te bekennen. Ik wacht het nog tot zaterdag af. Mocht er zaterdag niets komen ga ik testen. 
 
Ik word liever teleurgesteld door menstruatie dan door een negatieve test.. nu al een week last van buikkrampen en heb bultjes rond mijn tepel gespot.. zou dit iets betekenen?
 
Morgen is mijn NOD en nog geen verschijnselen dat ik ongesteld moet worden dus ik hoop dat het zo blijft. Zaterdag dan testen dus ik ga even duimen! 
Iedereen die ik nog eventjes moeten wachten succes en ik duim voor jullie. Ik hoop dat dit weekend veel mensen een positieve test in handen hebben! 
 
Sinds vandaag heb ik een metaalsmaak in mn mond... zou het dan toch?! Ook nog steeds steken in liezen/schaamstreek en zeurende pijn in onderbuik en rug. Moet nog ff geduld hebben. Zondag NOD en als er zaterdag nog geen sporen van ongesteldheid zijn ga ik zondagochtend testen. Spannend!
Succes met wachten allemaal!
 
Sinds vandaag ook wat meer gevoel in buik en onderrug. 1 week geleden zat ik helemaal onder de puistjes, gelukkig zijn die bijna weg.
Ik zit op dag 29 nu en nog niks.. geduld is zoooooooooo lastig ?
 
Terug
Bovenaan