NOD eind januari (15-31 januari)

Ik ben momenteel een beetje een labiele doos. Helaas dus vandaag wel klein beetje rommel gehad bij naar het wc gaan. Verder nog niet ongesteld. Ik vind die onzekerheid zo killing. Merk aan alle kanten dat mijn lijf vol hormonen zit, maar weet dus niet of het van eventueel 'zwanger' zijn is of ongesteldheid. 

Ik heb toch maar een vroege test gedaan. Dacht ik wil weten of er eventueel nog wel HCG in mijn lijf zit, omdat ik het gevoel heb wel zwanger te zijn (geweest). Mocht ik dan ongesteld worden wist ik wel of ik 'zwanger was'...als je het al zo mag noemen. 
Helaas was deze ook negatief, maar ook redelijk vroeg getest. (Bij opnieuw naar vorige menstruatie kijkend zou ik zelfs pas zondag NOD hebben...dus snap het allemaal niet zo goed). 

Afijn... afwachten. Maar denk wel morgen echt ongesteld te worden :(
 
(sorry voor al mijn gezeur, merk dat ik het heel lastig vind dat ik het er met niemand anders dan mijn man over kan hebben. Ook heel fijn, maar zou het ook heerlijk vinden er met een vriendin ofzo over te kunnen hebben...) 
 
 
Ow jee wat spannend allemaal.. over een paar daagjes weten we precies hoe t er voor staat maar nu is t echt killing idd. Ik ben sinds gisteravond ziek, maagkrampen en diarree. Of dat iets zegt, geen idee. Vanochtend even getest, kon t echt niet laten maar negatief. Ik hou mezelf nog even voor dat het te vroeg is haha want zondag pas nod. Ben er ook veel te veel mee bezig :s :s
 
 
 
 
Ah Moowtje, hier kan je terecht! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en bieden je graag een luisterend oor! Ik vind dat zelf ook lastig maar heb vanavond wel goed met mijn zwager kunnen praten, zo fijn. Toch iemand ‘gekozen’ waar ik het wel mee kan delen.
het ziet er naar uit dat je dan nog even een paar daagjes moet wachten, hoe vervelend dat ook is ?.
ik denk er zelf over na morgen ochtend te testen als ik wakker word. Morgen is ook mijn NOD. Ik dacht gewoon ongesteld te worden maar als ik goed naar mijn lichaam luister zijn er echt wel wat tekenen. Vanavond kleine steekjes in buik, rommelende darmen een een sliertje wit slijm (nog noooit gehad!). Daarbij dus steeds die nachten met menstruatiepijn. Kortom ik heb liever morgen ochtend zekerheid.
@waitingfornrtwo jij gaat ook morgen ochtend testen? Nog steeds geen symptomen?
 
Moowtje, echt heel veel sterkte dit weekend en schrijf vooral lekker van je af hier!! Daar sta ik/staan wij helemaal open voor, doen hoor!
xx Anne
 
@Anne ja ik ga morgenochtend ook testen, voor mij ook Mn NOD. Ik merk verder niks dus ben bang voor negatieve uitslag maar wil het ook weten! Succes morgen✌️ Fijn dat je iemand hebt om mee te praten, zo lastig dat je het moeilijk kwijt kan. Ik snak ook naar een vriendin om mee te kletsen erover en ben dus heel blij dat ik hier anoniem Mn verhaal kan doen.  
 
@moowtje ik had ook een negatieve test 2 dagen geleden (3 voor nod) dus idd proberen af te wachten. Ik merk verder niks dus verwacht weinig vd test morgen maar kan ook niet langer wachten!
 
 
 
@jasmijnn wat vervelend, beterschap !! Ik ben benieuwd of het voortekenen zijn. Succes met wachten. Lastig he om er niet mee bezig te zijn, ik doe ook niks anders dam op dit forum kijken.
 
Dank waitingfornr2. Dat is lief! 
Jij vanochtend getest? Ik duim voor een goede uitslag voor je! En idd veel steun van jullie allemaal. Ik houd manlief ook zoveel mogelijk erbuiten te houden. Wil hem t liefst verrassen met een rompertje van ons  zoontje met boodschap. 
Isucces hè?! Spannend.. hoop dat jullie goed bericht hebben. 
X
 
 
ik heb vanmorgen een test gedaan, helaas negatief of een heel uberlicht vaag streepje maar dat zie ik misschien ook wel omdat ik het wil zien... ik ben in ieder geval nog niet ongesteld dus wie weet over een paar dagen ? Heb wel het idee dat mijn borsten groter zijn maar verder niks. Pff nog geen zekerheid dus!
@Anne hoe was jouw test ? Of toch nog gewacht ? 
 
Terug
Bovenaan